Ik zit met een probleem ik weet namelijk niet meer hoe ik een nieuw forum aan moet maken onder een andere naam Ik heb dit forum ooit is gemaakt en dat is zo lang geleden dat ik nu niet meer weet hoe ik dat moet doen... Ik ben al wezen kijken bij regristeren, maar ik kan als ik me heb geregistreed niet aan melden
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe dat wel moet???
Het feit dat je een berichtje kunt plaatsen betekend dat je nog steeds geregistreerd bent. Als je je paswoord bent vergeten kan BartVB dat resetten voor iets wat je wel kunt onthouden. Als je een naamswijziging wilt, kun je dat ook aan BartVB vragen, maar je mag maar een keer een naamswijziging ondergaan. Dus denk er goed over na wat je als naam hebben wilt.
De fora hier op bokt kunnen wij niet aanmaken, dat wordt voor ons gedaan.
Dus mail BartVB even (stuur hem een PB) en vraag hem om je paswoord te resetten, en eventueel je usernaam te veranderen.
En het feit dat je een berichtje kunt plaatsen betekent dat je je wachtwoord nog weet
Dat hoeft niet, kan ook op de PC zijn opgeslagen, zodat hij zich automatisch aanmeldt. Op het moment dat ze de cookies wist, is ook dat wachtwoord weg, en kan ze idd niet meer op bokt.
volgens mij snap ik het. Ze wil onder een andere naam iets posten, maar kan geen andere naam aanmaken, omdat ze als 'jumpertje' is ingelogd. Gewoon uitloggen jumpertje (linksboven kun je uitloggen), en dan inloggen met de andere naam, of als je die nog moet aanmaken, je opnieuw registreren. Dan werkt het wel