Nu we nog een andere versie hebben van het TeMsysteem, valt mij op dat ik standaard een reactie krijg van een moderator, ook als ik het vakje niet aangevinkt heb dat reactie gewenst is.
Ik vind het heel lief dat dit gebeurd, maar vaak zijn het maar een paar woorden, 'behandeld' of 'op slot gezet'. Als het gaat om een dubbelpost of een topic dat verkeerd staat hoef ik eigenlijk echt geen reactie van een mod dat er iets aan gedaan is. Kan me voorstellen dat er soms meerdere meldingen komen over 1 topic en dat dus een mod best even bezig is met iedereen terugmailen.
M.i. niet nodig als ik toch al aangegeven heb dat ik geen reactie hoef.
Ik heb eens even gekeken, maar ik zie nergens een mededeling of een melder wel of geen reactie wil ;? Zal het eens vragen Want anders is die optie niet echt nuttig...
er zit een bugje in waardoor je dus altijd een melding terug krijgt. Overigens kun je hetzelfde antwoord naar alle melders tegelijk sturen, dat scheelt al
Ik vond het knopje dat je geen reactie hoefde te ontvangen juist wel handig. Want ik hoef eigenlijk ook geen reactie als het maar om een dubbelpost gaat ofzo. Maar dat werkt dus niet...
De optie dat je geen antwoord wilt ontvangen werkt inderdaad nog niet. Als mods kunnen wij ook (nog) niet zien wie wel en geen antwoord wil. Gelukkig (voor ons ) gaat het antwoorden zodanig automatisch, dat er 1 veld is waar wij een antwoord in kunnen schrijven, dat dan naar alle melders gemaild wordt.
Ik vind het zelf ook storend dat er nog geen 2-weg-communicatie mogelijk is binnen de TeM.
Dat viel mij ook al op. Ik had het een keer aangevinkt toen ik erg graag een reactie wou, maar helaas nooit meer iets over gehoord. Sindsdien nooit meer aangevinkt en zal je zien dat ik nu juist wel reacties krijg.
Ik vind het niet zo erg, anders ging ik toch altijd zoeken naar het betreffende topic om te kijken wat er aan gedaan was . Overigens zijn die reply's die ik krijg meestal van Lielle