School-huiswerkforum...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifer

School-huiswerkforum...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 19:48

Er zijn veel jeugdige bokkers en zo te zien hebben die altijd veel vragen over huiswerk en opleidingen. Kan er geen speciaal forum komen voor alle huiswerk en opleidingvragen, en waar binnenkort ook de examenvragen en opmerkingen?

Missy

Re: School-huiswerkforum...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:02

Daarvoor hebben ze scholieren.com uitgevonden Knipoog

Deze discussie is geloof ik al een keer geweest, en gezien we nog steeds niet zo'n forum hebben kun je wel raden wat Bart deze keer gaat zeggen Knipoog

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 21:06

Missy schreef:

Deze discussie is geloof ik al een keer geweest, en gezien we nog steeds niet zo'n forum hebben kun je wel raden wat Bart deze keer gaat zeggen Knipoog

Scholier.com vind ik anders dan bokt Knipoog

Ik wist ook niet dat er al eens zo'n discussie is geweest Dromen

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:10

Bokt blijft toch een paardenforum. En grenzen moeten er dus zijn, anders hebben we hier straks ook een autoforum en een werkforum en een praathieroverjefavosupermarktforum Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:43

Hetalsjenikstedoenhebtforum

Ikheblastvanmijngroteteenforum

Hetgrotewatzalikdoenmetmijnvakantieenvrijedagenforum

Hetwathebikvandaagtochlekkerlanguitkunnenslapenforum

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 10:10

een subforum zelf vind ik beetje overdreven, sticky in JH misschien?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 10:17

aangezien er geen huiswerktopics zijn toegestaan zal er waarschijnlijk geen verzameltopic of apart forum voor komen *LOL*

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:35

Lielle schreef:
aangezien er geen huiswerktopics zijn toegestaan zal er waarschijnlijk geen verzameltopic of apart forum voor komen *LOL*

Mischien wel juist omdat ze verboden zijn. Als duidelijk wordt gemaakt dat in dat aparte topic die vragen mogen worden gesteld, kan dat toch echt wel makkelijk zijn Haha!
En er zullen wat minder topics komen over huiswerk enzo, al blijf je toch wel het gedoe houden van oh dat wist ik niet enzo...

Riene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 18:42

Ben absoluut voor!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:02

Natasja91 schreef:
Lielle schreef:

Mischien wel juist omdat ze verboden zijn. Als duidelijk wordt gemaakt dat in dat aparte topic die vragen mogen worden gesteld, kan dat toch echt wel makkelijk zijn Haha!
En er zullen wat minder topics komen over huiswerk enzo, al blijf je toch wel het gedoe houden van oh dat wist ik niet enzo...

het gaat er niet om dat het de andere topics zou 'vervuilen', het is een principieel standpunt dat iedereen zijn eigen huiswerk moet maken *LOL*

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:07

Lielle schreef:
het gaat er niet om dat het de andere topics zou 'vervuilen', het is een principieel standpunt dat iedereen zijn eigen huiswerk moet maken *LOL*

Whahaha Haha!
Maar een beetje hulp is nooit weg, toch?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 19:16

Ik ben ook tegen een huiswerk forum.. Je moet je huiswerk gewoon zelf maken en kom je er niet uit, kan je het aan een klasgenoot op MSN ofzo vragen en anders te dag erna naar de leraar gaan.. Ja

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 22:20

Zoals in alle andere topics hier over, Bokt is een paardenforum, voor huiswerk meld je je maar aan op scholieren.com, en anders los je het maar via pb op.

Trouwens, een leraar wordt betaald om jou iets uit te leggen, dus misschien kan je het beter aan hem vragen? Verward

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 15:05

Missy schreef:

Sterker nog, die discussie is al veel vaker geweest Lachen

Ik ben tegen, daarvoor hebben ze anderen fora opgestart, waaronder scholieren.com (Daar kun je ook voor al je vragen terecht)

Verder vind ik het plaatsen van een enquete totaal geen probleem, zo lang het maar geen specifieke vragen over bijvoorbeeld je wiskunde sommetjes om Nederlands boekverslagen zijn.....

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 19:44

De meeste zijn gewoon te lui om hun eigen huiswerk te maken en kwakken het op Bokt met de vraag: 'wie kan dit voor me vertalen???'

Verder zijn er zat sites voor huiswerkvragen, dat lijkt me op Bokt totaal overbodig.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:17

Precies, ik vind dat je gewoon je eigen huiswerk moet maken. Daarbij komt dat we al zo ontzettend veel niet-paarden-onderwerpen hebben hier op Bokt, en een huiswerkforum valt er dan wel helemáál buiten imo.

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 17:14

IMO zijn er genoeg andere fora (zoals bijvoorbeeld scholieren.com) waar je terecht kan met je huiswerk vragen. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat half schoolgaand bokt hier zijn huiswerk gaat laten maken. Dat doe je dan maar op die andere fora.

En....

Sammie schreef:
Hetalsjenikstedoenhebtforum

Ikheblastvanmijngroteteenforum

Hetgrotewatzalikdoenmetmijnvakantieenvrijedagenforum

Hetwathebikvandaagtochlekkerlanguitkunnenslapenforum

Haha! *LOL*

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 19:57

Sizzy schreef:
De meeste zijn gewoon te lui om hun eigen huiswerk te maken en kwakken het op Bokt met de vraag: 'wie kan dit voor me vertalen???'

Verder zijn er zat sites voor huiswerkvragen, dat lijkt me op Bokt totaal overbodig.

daar ben ik het helemaal mee eens

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 17:47

Nou zeg, ik vind dit echt nergens op slaan!!
Ik ben helemaal niet te LUI om mijn huiswerk te maken..
Ik heb af en toe gewoon een vraagje en dat heeft echt niet met luiheid te maken.
Bijvoorbeeld:

- Ik moest laatst een opdracht doen over Rotterdam. Ik had foto's opgezocht en ik moest erbij zetten waar de foto's genomen waren. De Erasmusbrug was nog wel te vinden, maar je hebt ook van die kubuswoningen in Rotterdam en het was erg lastig om op te zoeken waar die staan!
- Ik zit op de Pabo (lerarenopleiding) en had eens een vraag of iemand nog een leuk idee had om met pasen te doen. Er zijn veel opdrachten te vinden op internet, maar het is maar de vraag of ze echt wel zo goed zijn en slagen...

Dus wat kan dit voor kwaad?
Dit is meer van: als je toevallig iets weet, schrijf je het op.
En niet zo'n domme idioten actie dat je voor een ander een stuk tekst zou gaan vertalen.. Want wie gaat er nou voor de lol een stuk tekst vertalen of een werkstuk maken??

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:11

Je kunt een topic omhoog schoppen,
je kunt met duizend argumenten komen,
maar het komt er toch...

NIET

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:34

Ik vind ook dat er niet zo'n forum moet komen.
Een schoolforum past ook helemaal niet bok Bokt vind ik!

Zoals al is gezegd, iedereen moet zijn eigen huiswerk maken, en even googlen als ze even wat op moeten zoeken, maar niet via Bokt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 08:04

Suusiej schreef:
Nou zeg, ik vind dit echt nergens op slaan!!
Ik ben helemaal niet te LUI om mijn huiswerk te maken..
Ik heb af en toe gewoon een vraagje en dat heeft echt niet met luiheid te maken.
Bijvoorbeeld:

- Ik moest laatst een opdracht doen over Rotterdam. Ik had foto's opgezocht en ik moest erbij zetten waar de foto's genomen waren. De Erasmusbrug was nog wel te vinden, maar je hebt ook van die kubuswoningen in Rotterdam en het was erg lastig om op te zoeken waar die staan!
- Ik zit op de Pabo (lerarenopleiding) en had eens een vraag of iemand nog een leuk idee had om met pasen te doen. Er zijn veel opdrachten te vinden op internet, maar het is maar de vraag of ze echt wel zo goed zijn en slagen...

Dus wat kan dit voor kwaad?
Dit is meer van: als je toevallig iets weet, schrijf je het op.
En niet zo'n domme idioten actie dat je voor een ander een stuk tekst zou gaan vertalen.. Want wie gaat er nou voor de lol een stuk tekst vertalen of een werkstuk maken??

en dat soort vragen zijn dan ook wel toegestaan Ja Maar het aantal daarvan is beperkt en vandaar geen schoolforum Haha!