Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Missy schreef:Daarvoor hebben ze scholieren.com uitgevonden![]()
Deze discussie is geloof ik al een keer geweest, en gezien we nog steeds niet zo'n forum hebben kun je wel raden wat Bart deze keer gaat zeggen
Lielle schreef:aangezien er geen huiswerktopics zijn toegestaan zal er waarschijnlijk geen verzameltopic of apart forum voor komen
Natasja91 schreef:Lielle schreef:aangezien er geen huiswerktopics zijn toegestaan zal er waarschijnlijk geen verzameltopic of apart forum voor komen
Mischien wel juist omdat ze verboden zijn. Als duidelijk wordt gemaakt dat in dat aparte topic die vragen mogen worden gesteld, kan dat toch echt wel makkelijk zijn
En er zullen wat minder topics komen over huiswerk enzo, al blijf je toch wel het gedoe houden van oh dat wist ik niet enzo...
Lielle schreef:het gaat er niet om dat het de andere topics zou 'vervuilen', het is een principieel standpunt dat iedereen zijn eigen huiswerk moet maken
Missy schreef:Daarvoor hebben ze scholieren.com uitgevonden![]()
Deze discussie is geloof ik al een keer geweest, en gezien we nog steeds niet zo'n forum hebben kun je wel raden wat Bart deze keer gaat zeggen
Sammie schreef:Hetalsjenikstedoenhebtforum
Ikheblastvanmijngroteteenforum
Hetgrotewatzalikdoenmetmijnvakantieenvrijedagenforum
Hetwathebikvandaagtochlekkerlanguitkunnenslapenforum
Sizzy schreef:De meeste zijn gewoon te lui om hun eigen huiswerk te maken en kwakken het op Bokt met de vraag: 'wie kan dit voor me vertalen???'
Verder zijn er zat sites voor huiswerkvragen, dat lijkt me op Bokt totaal overbodig.
Suusiej schreef:Nou zeg, ik vind dit echt nergens op slaan!!
Ik ben helemaal niet te LUI om mijn huiswerk te maken..
Ik heb af en toe gewoon een vraagje en dat heeft echt niet met luiheid te maken.
Bijvoorbeeld:
- Ik moest laatst een opdracht doen over Rotterdam. Ik had foto's opgezocht en ik moest erbij zetten waar de foto's genomen waren. De Erasmusbrug was nog wel te vinden, maar je hebt ook van die kubuswoningen in Rotterdam en het was erg lastig om op te zoeken waar die staan!
- Ik zit op de Pabo (lerarenopleiding) en had eens een vraag of iemand nog een leuk idee had om met pasen te doen. Er zijn veel opdrachten te vinden op internet, maar het is maar de vraag of ze echt wel zo goed zijn en slagen...
Dus wat kan dit voor kwaad?
Dit is meer van: als je toevallig iets weet, schrijf je het op.
En niet zo'n domme idioten actie dat je voor een ander een stuk tekst zou gaan vertalen.. Want wie gaat er nou voor de lol een stuk tekst vertalen of een werkstuk maken??