Is de moderator voor advertenties op bokt zoek!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jazzebel

Is de moderator voor advertenties op bokt zoek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 14:25

Hallo,

Aangezien ik er via de mail niet door heen kom probeer ik het via deze weg.

Ik ben op zoek naar de persoon die verantwoordelijk is voor de advertenties op bokt. Ik weet wie het is en heb een e-mail adres maar ik heb op dit moment nogal eenzijdig e-mail verkeer.

Wij van Soul-Mate Nutrition hebben een aantal weken geleden een banner op bokt gehad. De bannervieuws zouden over een maand worden verpreid. Ik kreeg na twee weken een mail dat ze op zijn en dat we nu moeten bijkopen en anders verdwijnd de banner!!

Ik heb voor het aanmelden van de banner zeker 4 keer de mail met onze banner en de vraag of deze geplaatst kon worden verstuurd. En nu weer, ik wil graag weten hoe het komt dat onze bannervieuws al na twee weken op zijn en waarom er geen antwoord komt op mijn mails.

We waren eigenlijk best tevreden over de banner op deze site maar op deze manier wordt het wel erg moeilijk!

Met vriendelijk groet,

Judith

Lielle

Re: Is de moderator voor advertenties op bokt zoek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 14:28

ik ga het even onder de aandacht brengen. Overigens denk ik dat je niet de moderator maar de beheerder hebt 'gesproken' hierover.

BartVB
Eigenaar

Re: Is de moderator voor advertenties op bokt zoek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 15:54

En het beheer heeft deze mail al beantwoord. Vreemd Scheve mond

Ik ga even uitzoeken wat er hier mis is gegaan en je krijgt een nieuwe email van me.