waarom meteen een slotje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jedine

waarom meteen een slotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 20:38

idd er worden vaak veel dezelfde vragen gesteld en als jje even zoekt is er meestal ook wle een antwoord te vinden.maar soms is het best ff zoeken en worden dingen voor de mensen die niet veel verastan hebben van computers wat moeilijk uitgelegt. ik heb net gezocht of ik ergens kon vinden wanner de profielen weer terug komen ( ik mis ze echt enorm Huilen 0 maar ben een aantal paginas terug gegaan maar niet echt een antwoord kunen vinden.

misschien is het een idee om veelgestelde vragen in een apart topic op te nemen met een link erbij

Justy

Re: waarom meteen een slotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:08

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 16:25

En waarom er 'meteen' een slotje gezet wordt, is om het overzichtelijk te houden. Als er bovenaan 10 keer dezelfde vraag staat, kost het Bart meer tijd om er de echt belangrijkere dingen uit te halen.

De profielen staan niet bovenaan de prioriteitenlijst, het kan dus nog wel even duren. Dit komt omdat er andere belangrijkere dingen zijn die nodig zijn om Bokt weer helemaal goed en stabiel te laten draaien, de profielen zijn enkel een extra feature.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:14

Ik heb bovenaan de mededeling een kleine FAQ toegevoegd, als er meer vragen tussen horen, dan hoor ik het vast wel Lachen

jedine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 21:11

tja...das dus een beetje mijn probleem...
ik weet niet wat een FAQ is,weet dus niet waar ik naar moet kijken. Clown

maar ik snap nu wel waarom er meteen een slotje opgaat!! thanx

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 00:23

Citaat:
misschien is het een idee om veelgestelde vragen in een apart topic op te nemen met een link erbij

Dat is een FAQ, afkorting voor frequently asked questions (veel gestelde vragen)

Anika1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 22:28

Misschien een idee om een paar vriendelijke antwoorden te geven in een taal die ook gewone mensen begrijpen en niet alleen in afkortingen schrijven?!! Ik als onwetend computter mens heb dus twee keer dezelfde vraag gesteld bij forum zaken en heb dus nog geen idee wat ik moet veranderen maar kan wel lekker afgesnauwd worden en op slot terwijl er toch ook meerdere mensen waren met hetzelfde probleem en aangezien ik niet de hele fag de tijd heb om ff lekker 158 pagina's door te spitten stel ik dus een vraag maar omdat we geen duidelijk antwoord hebben stel ik hem nog een keer maar dat mag dus niet geloof ik. Nou bedankt voor de info die ik graag gehad had ipv een slotje met een hoop commentaar. Groetjes.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 23:40

Presto: ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 01:30

Presto, als jij twee keer een topic opent over het vinden van user posts en er wordt in beide topics een link gegeven naar een ander topic hierover, hoef je echt geen 158 pagina's door te spitten om te zien dat voor de meeste mensen het probleem opgelost is als ze zich aanmelden bij de kudde.
Dat jou topic dan twee keer op slot gaat is niet meer dan logisch. Het antwoord is al gegeven en je krijgt de link er gratis bij...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 10:36

presto schreef:
Misschien een idee om een paar vriendelijke antwoorden te geven in een taal die ook gewone mensen begrijpen en niet alleen in afkortingen schrijven?!! Ik als onwetend computter mens heb dus twee keer dezelfde vraag gesteld bij forum zaken en heb dus nog geen idee wat ik moet veranderen maar kan wel lekker afgesnauwd worden en op slot terwijl er toch ook meerdere mensen waren met hetzelfde probleem en aangezien ik niet de hele fag de tijd heb om ff lekker 158 pagina's door te spitten stel ik dus een vraag maar omdat we geen duidelijk antwoord hebben stel ik hem nog een keer maar dat mag dus niet geloof ik. Nou bedankt voor de info die ik graag gehad had ipv een slotje met een hoop commentaar. Groetjes.

ik heb even terug gekeken naar jouw vragen. Je hebt twee keer dezelfde vraag gesteld (dubbelpost) op een forum waar het niet thuis hoorde (crosspost). Verder ben je - met een link - verwezen naar het al langer lopende topic (van 3 pagina's) waarin deze vraag ook aan de orde is gekomen. Als er daarna nog steeds onduidelijkheden zijn, ben ik (als de betrokken mod) best bereid om je per PB (zie knopje PM onder dit bericht) nog het een en ander uit te leggen maar we gaan er ook vanuit dat je zelf wel moeite doet om het een en ander op te zoeken.

Anika1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:24

Okee bedankt maar misschien ben ik blind want ik kon niks vinden en begrijp al helemaal niet hoe je je moet aanmelden bij de kudde?!
Ja zoals jullie zien heb ik echt heeeeel veel verstand van hoe je met computters moet omgaan maar al doende leert men zal ik dan maar zeggen. Ik ga maar weer proberen of het mij nu wel lukt en anders horen jullie het wel weer en wat die vragen betreft ik dacht echt dat ze daar thuis hoorden hoor maar alweer verkeerd begrepen dus en wist ook niet dat je maar 1 vraag mocht stellen dus zie hier ik word nog eens wijs. Groetjes.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 09:30

aangezien je nog geen 50 posts hebtg (en dus zeker geen 50 paardenposts) heb je op dit moment nog geen toegang. Als je die posts eenmaal hebt kun je proberen iets te plaatsen op de HK. De tweede keer (dat is nog een bugje) word je dan toegelaten.

Overigens heeft dit niets met kennis van computers te maken, wel met het lezen van de regels op bokt die hier in een sticky staan, en de vele berichten die hierover al geplaatst zijn.