Firefox ---> plugin mist maar installeert niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onbekend2

Firefox ---> plugin mist maar installeert niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 16:24

Ik heb sinds kort firefox ipv explorer, maar bij een aantal webpagina's (bv www.bwk.tue.nl/cheops) zegt hij dat hij een plugin mist..
als ik dan vervolgens op de knop "plugin installeren" klik gebeurd er helemaal niets...
iemand raad?

Sypheron

Re: Firefox ---> plugin mist maar installeert niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 14:03

Niet voor alle zaken zijn plugins, als je op plugin installeren klikt zal hij gaan zoeken of deze plugin beschikbaar is, maar dit is niet altijd het geval..

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 14:08

nee dat heb ik gemerkt..... Heel veel websites kan ik wel met explorer bekijken, maar niet met FireFox... zoals deze bijvoorbeeld..
http://www.stud.tue.nl/~cheops/ en dan na start doet hij het niet meer... "klik hier om een plugin te downloaden" Boos!
de plugin zoekt hij wel naar, maar hij vindt en installeert hem niet.. zolang firefox die plugins nog niet heeft blijft het explorer voor mij... helaas...

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 14:32

Hmm denk dat er dan iets anders fout zit. Als ik daar namelijk op start druk gaat hij wel verder naar een ander deel van de site in een popup. Wat je nodig hebt is volgens mij een flash plugin.

https://pfs.mozilla.org/plugins/

Hier kun je verschillende plugins downloaden voor firefox als de update functie niet werkt. Ik raad je aan de flash plugin te installeren Lachen.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 14:54

ik gebruik ook firefox, maar ben juist meer tevreden hierover dan over explorer!! is vaak veel sneller etc.
en ik heb nog geen een keer een plug-in hoeven installeren dus das wel raar

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:09

Marye78 schreef:
ik gebruik ook firefox, maar ben juist meer tevreden hierover dan over explorer!! is vaak veel sneller etc.

Als je op een flashsite of iets dergelijks komt zal het toch echt wel moeten, een van de voordelen van firefox is juist dat alles niet meteen inbegrepen zit, en je dus zelf kunt kiezen wat er geïnstalleerd moet worden Haha!.

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 18:00

hoera! hij doet het nu! heb idd flash geïnstalleerd en nu geen problemen meer met die site.. Bedankt! OK dan!

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:41

Sypheron schreef:
Marye78 schreef:

Als je op een flashsite of iets dergelijks komt zal het toch echt wel moeten, een van de voordelen van firefox is juist dat alles niet meteen inbegrepen zit, en je dus zelf kunt kiezen wat er geïnstalleerd moet worden Haha!.

is het dan niet zo, dat als je dat al op je pc hebt zitten je dat niet meer hoeft te doen??

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 23:53

geen id.. maar bij explorer deed een flashsite het wel, en bij firefox niet... heb hem nu speciaal voor firefox geïnstalleerd en nu doet hij het wel gewoon...

maar ik ben allangblij, want firefox vind ik veel handiger dan explorer! Ik maak vooral veel gebruik van die tabbladen..

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:58

Rhiannon schreef:
geen id.. maar bij explorer deed een flashsite het wel, en bij firefox niet... heb hem nu speciaal voor firefox geïnstalleerd en nu doet hij het wel gewoon...

maar ik ben allangblij, want firefox vind ik veel handiger dan explorer! Ik maak vooral veel gebruik van die tabbladen..

het handigste momenteel vind ik dat hij mijn inlognaam en wachtwoord al zelf invult bij Bokt, dus hoef ik niet steeds in te tikken Haha!

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 00:23

dat doet explorer ook als je op "volgende keer automatisch inloggen" klikt.. Haha! Maar ik snap idd wat je bedoeld. Firefox onthoudt net iets meer dan explorer. Ook de "Back" gaat veel sneller dan explorer