Zoekfunctie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Zoekfunctie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 22:17

Heej!

Ik heb gemerkt dat de zoekfunctie het weer doet (Bij mij iedergeval) alleen ik snap niet helemaal hoe het werkt. Hoe kan ik bijvoorbeeld op een onderwerp zoeken *Bijvoorbeeld, tinkers*??

horseylove

Re: Zoekfunctie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:46

HardcoreLady schreef:
Heej!

Ik heb gemerkt dat de zoekfunctie het weer doet (Bij mij iedergeval) alleen ik snap niet helemaal hoe het werkt. Hoe kan ik bijvoorbeeld op een onderwerp zoeken *Bijvoorbeeld, tinkers*??

ik ken het heb het ook het is echt irri ik zoek onder halsterhoofdstel maar krijg nix in beeld!

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:47

HardcoreLady schreef:
Heej!

ik ken het heb het ook het is echt irri ik zoek onder halsterhoofdstel maar krijg nix in beeld!

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:49

Ik vind het ook erg irritant dat als je bijv. op een gebruiker zoekt, dan krijg je een lijst met topics waarin diegene gereageerd heeft. Als je dan een van die topics gelezen hebt, en je wilt vervolgens weer terug naar de lijst met zoekresultaten door op 'vorige' te klikken, dan zegt ie dat de pagina niet kan worden weergegeven.
En dan moet je je zoekopdracht weer opnieuw doen.

Maar verder ben ik er heel blij mee dat hij het weer doet hoor Bart! Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 09:55

Volgens mij doet de zoek-functie het slechts gedeeltelijk..........
Als ik zoek op bijdragen van andere bokkers, dan vindt ie wel het juist topic, maar niet de exacte plaats IN het topic.............. beetje lastig zoeken bij 466 pagina's.............

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 10:41

CGJ12 schreef:
Volgens mij doet de zoek-functie het slechts gedeeltelijk..........
Als ik zoek op bijdragen van andere bokkers, dan vindt ie wel het juist topic, maar niet de exacte plaats IN het topic.............. beetje lastig zoeken bij 466 pagina's.............

Dan moet je invullen bij toon resultaten als.... Posts in plaats van topics. Dan kom je gelijk bij de goede post.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 23:05