Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Misschien is dat 1 van redenen waarom ik niet vaak op ITP/HAW kom
MissSisa schreef:Idd.......... maar wat ik ook vind. Je mag niet eens een bemerking maken op het type fo wat dan ook van het bestje. Dan wordt je gelijk afgekat.
Anders gezegd: je MOET zeggen dat je het een leuk beestje vind. Terwijl het zo oncourant is eigenlijk. Even grof uitgelegd.
Waarom mag je dit niet zeggen??? Ieder zn mening, zo denken mensen alleen maar dat ze een geweldig paard hebben en gaan naast hun schoenen lopen..........
Ludo schreef:Waar je je al niet druk over kunt maken![]()
Als mensen 'hun' achterbeentje nou leuk/mooi/spectaculair/whatever vinden, laat ze. Je HOEFT er niet op te reageren. En ook al is het RT misschien niet perfect (of misschien wel heel slecht), zij zijn er trots op
Ann schreef:Pff gelukkig, dacht al dat het aan mij lag dat ik eigenlijk niets bijzonders aan dat betreffende achterbeen zag
runningkawa schreef:Nee valt mij ook op
Weten we meteen dat er echt veel gesleuteld moet worden aan rt inzicht in NL of bokt.
Maar het klinkt toch wijs of stoer om zoiets te zeggen, net of je er veel verstand van hebt![]()
Eve_lien schreef:Ik staar mijzelf ook altijd rot..
Erm.. achterbeen. Ja, ik zie een achterbeen. Wat nu?
![]()
Ach ja en als ik een paardje zie dat ik eigenlijk niet zo leuk vind, post ik niet. Kan soms uren foto's kijken zonder wat te posten hoor =)