Slap prutsmuts of serieus gepraat...?

Ik word niet helemaal wijs uit de tekst die eronder staat...
Kan wel zijn omdat ik blond ben misschien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shadow0 schreef:Maar ik weet niet of het daarbij blijft, of dat er elke woensdag en zaterdag een uitbarsting komt van manegeles-verslagen...
shadow0 schreef:Dat lijkt me meer de bedoeling van EA-VP
Goed dat die er gekomen is!!!![]()
Tessebes schreef:shadow0 schreef:Dat lijkt me meer de bedoeling van EA-VP
Goed dat die er gekomen is!!!![]()
Zeker, een hele verbetering!
Alleen dat MV... No offence, maar ik zit echt niet op 1 lijn met de meeste manegeruiters. Ik heb het idee dat er nu juist meer onderscheid wordt gemaakt tussen mensen met een eigen paard en met zonder eigen paard en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Er zijn mensen met verzorgpaarden die er serieuzer mee bezig zijn dan mensen met eigen paarden. Maar goed, misschien trek ik nu te snel conclussies.
Tessebes schreef:Ik heb het idee dat er nu juist meer onderscheid wordt gemaakt tussen mensen met een eigen paard en met zonder eigen paard en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Er zijn mensen met verzorgpaarden die er serieuzer mee bezig zijn dan mensen met eigen paarden. Maar goed, misschien trek ik nu te snel conclussies.
Sylvia schreef:Ik snap je punt iig wel Esther, dat is nl ook wat ik denk. Ik zie voor mezelf nl totaal geen nut in dat forum (behalve als 'hoe pak ik dit aan met de eigenaar').