Onvoldoende antwoorden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Onvoldoende antwoorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 16:48

Ik lees in dit forum veel mee en wat me opvalt is dat er zoveel onbeantwoorde vragen naar beneden zakken,
Natuurlijk doen jullie (mods + beheerders) ook veel maar ik zie vaak zat topics waarin mensen figuurlijk om antwoord zitten te springen en dan is er niet eens een mod die bijv even zegt bijv. van: hier kan nog niets aan gedaan worden
ofzoiets,
iig dat de mensen even weten waar ze aan toe zijn.

en nee, dit is niet het zoveelste mod aanval topic, ik zeg alleen even wat ik ervan vind

RRteam

Re: Onvoldoende antwoorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 16:54

Ilkkah schreef:
Ik lees in dit forum veel mee en wat me opvalt is dat er zoveel onbeantwoorde vragen naar beneden zakken,
Natuurlijk doen jullie (mods + beheerders) ook veel maar ik zie vaak zat topics waarin mensen figuurlijk om antwoord zitten te springen en dan is er niet eens een mod die bijv even zegt bijv. van: hier kan nog niets aan gedaan worden
ofzoiets,
iig dat de mensen even weten waar ze aan toe zijn.

en nee, dit is niet het zoveelste mod aanval topic, ik zeg alleen even wat ik ervan vind

ben ik helmaal mee eens en het is wel een beetje afschuif gedoe hier vraagje wanneer je profiel weet doet je dan duurt nog paar weken nou maar weeken wordt straks maanden

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:19

Ja ze hebben gewoon niet alle antwoorden en andere mensen die werken b.v aan de profielen dat Bart er niets over kan zeggen. (was al eerder uitgelegd)

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 17:21

Brechtje schreef:
Ja ze hebben gewoon niet alle antwoorden en andere mensen die werken b.v aan de profielen dat Bart er niets over kan zeggen. (was al eerder uitgelegd)

Ik schreef al: een mod die bijv even zegt bijv. van: hier kan nog niets aan gedaan worden

lees voortaan even het hele bericht svp

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:48

Hier zijn duizenden redenen voor te verzinnen.

Ten eerste moeten moderators niet alleen op forumzaken de boel in goede banen leiden, maar ook in alle andere subfora.
Ten tweede zijn er veel topics die ook door andere personen opgelost kunnen worden. Veel moderators hebben namelijk weinig technische kennis, wat overigens helemaal geen aanval is, want ik heb dat evenmin.
Ten derde zijn ENORM veel topics 3, 4 of 5 keer eerder geopend. Een moderator zal er vast wel een beetje moe van worden als hij of zij telkens moet zeggen dat dit antwoord al ergens gegeven is. Dan moet hij of zij het betreffende topic opzoeken en dat is een rotwerk.
Ten vierde is het een beetje overbodig dat moderators stuk voor stuk melden dat ook zij het antwoord niet weten op bepaalde vragen. Als het over de ontwikkeling van het nieuwe forum gaat dan is het vooral Bart die hier alles van weet. Bart heeft het echter ook stervensdruk, aangezien hij buiten Bokt om vast ook nog wel een sociaal leven zal hebben dat onderhouden moet worden. Hierdoor heeft 'ie geen tijd voor kleine probleempjes. Als hij deze allemaal oplost krijgt 'ie namelijk weer de klacht dat het zo lang duurt voor de zoekfunctie werkt of de vraag waar die profielen nou eindelijk blijven.
Als laatste wil ik zeggen dat er ook duizenden problemen zijn die helemaal geen probleem zijn. Het is leuk als men een foutje ontdekt, maar wanneer dat een miniscuul iets is (zoals een gast die in de HK staat) dan moet men daar niet meteen over gaan miemelen en zeuren als ze geen oplossing krijgen hierover.

Dat is iig mijn mening hierover, het kan zijn dat die van iemand anders niet helemaal hetzelfde is Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:05

Ik denk dat er ook onvoldoende gelezen wordt Knipoog
Veel vragen zijn al meerdere keren beantwoord en op een gegeven moment wordt er niet meer gereageerd als er bijvoorbeeld weer gevraagd wordt waar de profielen zijn.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 19:54

@marreke:
dat ben ik met je eens, daar zeg ik ook niets over verder,
erger me daar ook aan dat mensen te lui zijn om even in dat topic te kijken waar alle dingen staan,
maar er zijn ook zat vragen die nog niet zijn gesteld en nog steeds op een antwoord liggen te wachten en telkens weer wegzakken, daar doel ik op

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:39

Ik denk dat veel vragen niet door de mods beantwoord kunnen worden. Ik weet ook niet wanneer alles het weer doet of neit doet.

Daar kunnen we Bart wel mee lastig vallen maar die kan zijn tijd beter besteden aan het opknappen van Bokt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 01:29

Bovendien zijn er een tweetal bokkers mee gestopt, die voorheen toch heel veel hebben gedaan (niet om de nieuwe moddies af te vallen, maar je moet er toch eerst een beetje inkomen)
En aangezien de moddies ook nog andere bezigheden hebben (en deze doorgaans toch voorrang hebben) kun je het ze niet kwalijk nemen dat ze geen zin meer hebben het -tigste topic over de ontbrekende zoekfunctie te sluiten.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:16

Het is eigenlijk wat Katja zegt, de echt technische dingen kan ik gewoon niet beantwoorden, zo staat er ergens op deze pagina een vraag over het www-knopje, daar zal echt Bart naar moeten kijken.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 12:34

En Bart heeft iets met planningen die voor geen meter kloppen in de praktijk. Ik ben op het moment vooral druk bezig met commerciele project waarvoor Bokt nu ook al op versie 3 draait. Dat project begint nu richting eindfase te gaan en dan is het gewoon een heel stuk drukker. De andere twee developers van phpBB hebben het nu nog drukker dan ooit en hebben dus erg weinig tijd voor phpBB. Erg jammer want ik heb niet de tijd om dat allemaal te fixen Scheve mond

Ik ben nu iig bezig met het kijken naar de zoekfunctie om die iig weer voor een deel functioneel te krijgen. Zoeken op bepaalde woorden blijft nog even lastig, zoeken op gebruikersnaam en (misschien) op topictitel ben ik wel naar aan het kijken.

Morgen staat er een dag ingeplanned voor TeM wat ook nog redelijk wat werk nodig heeft. Zaterdag weer commercieel project, zondag ben ik heel de dag weg en de week daarna weer vooral dat project. Ga wel kijken of ik dan iig naar de profielen kan kijken.

Heb de afgelopen weken het erg druk gehad en had het ook even nogal gehad met Bokt, heb dus ook amper wat gelezen op Bokt, zelf moderatorpraat heb ik toen amper bijgehouden. Ben er nu weer wat vaker en ga kijken of ik vandaag FP in grote lijnen door kan lopen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 12:54

Citaat:
en had het ook even nogal gehad met Bokt,

sorry, ik moest grinniken hierom

Er zijn meer bokkers die daar last van hebben Tong uitsteken Clown

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:03

Oh, zo erg was het allemaal niet hoor Lachen Was meer een soort van burn-out Lachen Had de weken daarvoor iedere dag erg veel tijd zitten in een hoop Bokt gerelateerde dingen en dat was op een gegeven moment wel even genoeg... Daarna Vooral bezig geweest met andere dingen zoals het bestellen van een PowerBook en dat commerciele project. Bart heeft wel vaker van die 'even weinig Bokt' periodes Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 16:11

dank je bart, tis een heel stuk duidelijker nu

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:17

Goed, blijkbaar had ik dus ook net een topic geopend wat op deze leek dus zal ik effe mijn reactie hier neerzetten (en ga me nou niet gelijk afschieten of wat dan ook. 't is mijn persoonlijke,bescheiden mening)

Ik mis het goeie oude bokt.. vooral de profielen dan, de zoektfuncties en het nieuws...

Ik heb ook een beetje de indruk dat er niet zoveel meer gewerkt word om het oude bokt terug te krijgen...
Maar het kan dan ook aan mij liggen !
Ik wil niet opdringerig overkomen ofzo... maar ik denk dat ik vast niet de enige ben die er zo over denkt.

Groetjes

Dan werd ik doorverwezen naar dit topic dus blijf ik dit wel volgen Lachen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:41

heb je ook het berichtje van Bart hierboven gelezen? Er wordt echt aan gewerkt, maar af is het nog niet, dat klopt.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:04

ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het jammer vond dat de knop: bekijk onbeantwoorde berichten weg is gegaan.
ik klikte daar heel regelmatig op om te kijken of ik misschien antwoorden had op vragen die nog niet beantwoord waren e.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:35

BartVB schreef:
Oh, zo erg was het allemaal niet hoor Lachen Was meer een soort van burn-out Lachen Had de weken daarvoor iedere dag erg veel tijd zitten in een hoop Bokt gerelateerde dingen en dat was op een gegeven moment wel even genoeg... Daarna Vooral bezig geweest met andere dingen zoals het bestellen van een
PowerBook
en dat commerciele project. Bart heeft wel vaker van die 'even weinig Bokt' periodes Knipoog

Het was een grapje Bart, ik snapte zo ongeveer in die eerste post al dat het door de drukte kwam, maar vond het gewoon grappig gezien wat er de laatste tijd speelt. (k weet het andere soort van humor Clown )

Wilde er eigenlijk nog bijzetten, ga je nu ook meer fokken (mmm, das ook geen woord Bloos )

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:41

Lielle schreef:
heb je ook het berichtje van Bart hierboven gelezen? Er wordt echt aan gewerkt, maar af is het nog niet, dat klopt.

Ja, daarom zei ik ook begin me nou niet aan te vallen Knipoog
Ik zette enkel maar hier zodat jullie ook weten hoe ik erover denk. En ik begrijp heus wel dat bart ook nog een sociaal leven heeft en niet 24/24 7/7 met bokt bezig kan zijn...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:52

JoeyBabe schreef:
Lielle schreef:

Ja, daarom zei ik ook begin me nou niet aan te vallen Knipoog
Ik zette enkel maar hier zodat jullie ook weten hoe ik erover denk. En ik begrijp heus wel dat bart ook nog een sociaal leven heeft en niet 24/24 7/7 met bokt bezig kan zijn...

dat was geen aanval, maar ik zal er volgende keer een smiley bij zetten Knipoog

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:21

hehe, zo zie je maar (nog maar eens een voorbeeld dat je via internet niet echt intonatie kan leggen in bepaalde dingen en die vaak verkeerd begrepen worden)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 18:29

runningkawa schreef:
BartVB schreef:
Oh, zo erg was het allemaal niet hoor Lachen Was meer een soort van burn-out Lachen Had de weken daarvoor iedere dag erg veel tijd zitten in een hoop Bokt gerelateerde dingen en dat was op een gegeven moment wel even genoeg... Daarna Vooral bezig geweest met andere dingen zoals het bestellen van een
PowerBook
en dat commerciele project. Bart heeft wel vaker van die 'even weinig Bokt' periodes Knipoog

Het was een grapje Bart, ik snapte zo ongeveer in die eerste post al dat het door de drukte kwam, maar vond het gewoon grappig gezien wat er de laatste tijd speelt. (k weet het andere soort van humor Clown )

Wilde er eigenlijk nog bijzetten, ga je nu ook meer fokken (mmm, das ook geen woord Bloos )

hihihi ik vond hem juist errug grappig Haha!:D

Maargoed, ik snap Bart helemaal hoor............ ik kan het me ook wel voorstellen dat je het af en toe helemaal gehad heb........

Er is nogal niks gebeurt de afgelopen 3 maanden.........