Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilkkah schreef:Ik lees in dit forum veel mee en wat me opvalt is dat er zoveel onbeantwoorde vragen naar beneden zakken,
Natuurlijk doen jullie (mods + beheerders) ook veel maar ik zie vaak zat topics waarin mensen figuurlijk om antwoord zitten te springen en dan is er niet eens een mod die bijv even zegt bijv. van: hier kan nog niets aan gedaan worden
ofzoiets,
iig dat de mensen even weten waar ze aan toe zijn.
en nee, dit is niet het zoveelste mod aanval topic, ik zeg alleen even wat ik ervan vind
Brechtje schreef:Ja ze hebben gewoon niet alle antwoorden en andere mensen die werken b.v aan de profielen dat Bart er niets over kan zeggen. (was al eerder uitgelegd)
Citaat:en had het ook even nogal gehad met Bokt,
BartVB schreef:Oh, zo erg was het allemaal niet hoorWas meer een soort van burn-out
Had de weken daarvoor iedere dag erg veel tijd zitten in een hoop Bokt gerelateerde dingen en dat was op een gegeven moment wel even genoeg... Daarna Vooral bezig geweest met andere dingen zoals het bestellen van een
PowerBook en dat commerciele project. Bart heeft wel vaker van die 'even weinig Bokt' periodes
Lielle schreef:heb je ook het berichtje van Bart hierboven gelezen? Er wordt echt aan gewerkt, maar af is het nog niet, dat klopt.
JoeyBabe schreef:Lielle schreef:heb je ook het berichtje van Bart hierboven gelezen? Er wordt echt aan gewerkt, maar af is het nog niet, dat klopt.
Ja, daarom zei ik ook begin me nou niet aan te vallen![]()
Ik zette enkel maar hier zodat jullie ook weten hoe ik erover denk. En ik begrijp heus wel dat bart ook nog een sociaal leven heeft en niet 24/24 7/7 met bokt bezig kan zijn...
runningkawa schreef:BartVB schreef:Oh, zo erg was het allemaal niet hoorWas meer een soort van burn-out
Had de weken daarvoor iedere dag erg veel tijd zitten in een hoop Bokt gerelateerde dingen en dat was op een gegeven moment wel even genoeg... Daarna Vooral bezig geweest met andere dingen zoals het bestellen van een
PowerBook en dat commerciele project. Bart heeft wel vaker van die 'even weinig Bokt' periodes
Het was een grapje Bart, ik snapte zo ongeveer in die eerste post al dat het door de drukte kwam, maar vond het gewoon grappig gezien wat er de laatste tijd speelt. (k weet het andere soort van humor)
Wilde er eigenlijk nog bijzetten, ga je nu ook meer fokken (mmm, das ook geen woord)