Computer start uit zichzelf opnieuw op :\

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Computer start uit zichzelf opnieuw op :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 21:22

Sinds een week of 2-3 start mijn computer uit zichzelf opnieuw op, als ik circa een half uur op bokt bezig ben. Met andere site's heb ik hier nog geen last van gehad, mijn vriend heeft er ook nooit last van (komt ook niet op bokt natuurlijk). We hebben windows XP, dit heb ik op m'n werk ook, maar daar geeft het geen problemen. Ik heb al een paar keer een viruscheck laten doen, maar dan vindt ie niks. Weet iemand nog wat?

Eline

Re: Computer start uit zichzelf opnieuw op :\

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:28

Heb je je virusscanner al geupdate, zorg dat ie echt de nieuwste virusdefinities heeft. Het klint namelijk wel als een virus.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 10:42

Dan heb je zekers te weten een virus....

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 12:02

Maar wel erg vreemd dat dat ding de hele dag staat te draaien en als ik dan even op bokt bezig ben dat ding opeens opnieuw opstart. De virusscanner kan niets vinden.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 15:24

Heey nog een zelfstandige computer,
hier ook een computer die denkt dat ie zelf weet wat ie kan doen,
Maar, dat komt omdat ik een hacker heb, zodra wij de comp uitzetten kan hij niet meer downloaden dus start hij hem overnieuw op,
heb je ook niet steeds te hoge rekeningen door het overschijden van het datalimiet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:06

Je hebt een virus, onlangs ook gehad. Nu hebben we AVG als virusscanner, van internet geladen, or op gezet. We hadden ontiegelijk veel virussen.

Wij hebben helaas de hele schijf moeten formatteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:07

De stekker van internet eruit halen als je je pc uitzet. Moest ik ook doen, want ik kreeg hem niet uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:01

Tegenwoordig staat mijn pc ook permanent aan, heb windows XP trouwens. 's Avonds zet ik hem uit, en dan ook de contactdoos met stekkers uit. Anders start hij zichzelf idd op. Iets anders weet ik er niet tegen te doen...

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:55

Mijn pc heeft het gehad dat die steeds opnieuw opstarte (op elke site of wat dan ook dat wel)

En opgegeven moment deed het toetsenbord het niet meer en dan weer wel en dan de muis weer niet en dan weer wel en dan ging die opeens uit. Dan liep internet opeens weer vast dus een groot probleem. Van alles geprobeerd en zou hem toen over 3 weken naar mijn neef brengen een week later doet die niks meer en nou nog steeds doet die het perfect.