office werkt niet mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

office werkt niet mee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 01:18

Ik had vorige week problemen met mijn pjoeter, en heb xp op nieuw erop gezet/erover heen laten lopen.
Pjoeter start weer op maar nu werkt office niet meer omdat ik een andere gebruiker ben dan de gebruiker die officepakket mag gebruiken Boos!

iemand een oplossing?

Romkabouter

Re: office werkt niet mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 11:58

Office ook opnieuw?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 12:16

Dat is de weg van de minste werstand... De cd-roms heb ik wel dat is niet het probleem ik kan er alleen niet overheen laten zetten omdat op de een of andere manier de gebruikersnaam is veranderd. En vraag me af wat er gebeurd al is aan het verwijderen sla.... verwijderd hij dan wel alles en kan ik dan opnieuw installeren of blijft er een restant achter die hetinstallatie onmogelijk maakt...
Ik kan mijn documenten en afbeeldingen ook al niet meer terugvinden...
En ik installeer altijd alles onder dezelfde gebruikersnaam en/of bedrijfsnaam...

Kwam er net achter volgens mij mijn viursscan ook niets doet en de firewall is ook werkloosgeworden.... daar ook maar eens mee aan het sleutelen .
Geen enkel programma vind ik terug in het menu programma's van windows XP na het install Boos!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 01:58

Afhankelijk van de versie van XP en wat instellingen kan het zijn dat de map "Mijn Documenten" voor iedere gebruikersnaam anders is. Even een zoekje laten lopen op bestandsnamen die je nog hebt onthouden. Bij het herinstalleren zouden geen bestanden uit "mijn documenten" mogen verdwijnen.

Ook wordt per gebruiker de rechten op programma's geregeld. Ik heb zelf geen XP dus zul je zelf even moeten zoeken waar je dat kunt instellen.

Als je windows opnieuw installeerd, loop je het risico dat je ook alle programma's opnieuw moet installeren. Windows heeft een eigen administratie over alles wat is geinstaleerd en-nog-veel-meer-instellingen (registry). Deze is na een herinstallatie voor een gedeelte weer blanco.