Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er na de verandering van de bokt software minder mensen zijn gaan bokken. Ik hoor en lees van verschillende kanten dat ze minder graag bokken omdat bokt nog niet zo werkt als het behoort te werken, dat bokt is veranderd, dat de leeftijd van de bokkers steeds jonger wordt. Ook de plaats in de forumlijst is nu niet meer te zien.
Dus in mijn ogen tijd voor statjes. Hoe doet bokt het nu? Bokken er minder mensen?
Bart heeft het altijd druk. En toch weet hij op de meest onverwachte moment met statjes te komen. En ik denk zomaar dat hij ook benieuwd is hoe bokt het nu doet. Het is toch een beetje zijn kind?
Zou me overigens niets verbazen als die statjes er al zijn....
Jaaa, ik wil ook statjes! Ik ben erg benieuwd. En Bart zal het inderdaad vast druk hebben, maar ook hij zal denk ik best benieuwd zijn hoe de cijfers zijn nu het nieuwe bokt er is.
Ik weet van mezelf dat ik veel minder ben gaan bokken sinds de verandering... Maar ik heb nu toch liever eerst dat bokt weer normaal doet en alles er weer is dan dat we statjes krijgen...
ik ben nog wel redelijk vaak op bokt te vinden, maar wel minder lang achter elkaar... doordat ze zoekfunctie erniet meer is, en berichten sinds je laatste bezoek dus ook niet meer, vind ik het een stuk lastiger om nieuwe topics te vinden die ik interressant vind