slotje op topic ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dewi

slotje op topic ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 23:30

Hallo,

Ik ben 'nieuw' hier en snap nog niet helemaal hoe alles werkt. Nu hoop ik dat iemand mij kan uitleggen hoe het komt dat er op sommige topics een slotje zit.
Is het zo dat je bepaalde dingen niet mag op dit forum?
Kan iemand mij dat vertellen voordat ik dingen zeg waardoor ik niet meer op het forum mag komen.... of alle topics waar ik iets op zeg op slot gaan

DEE

xMarieke

Re: slotje op topic ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 23:34

Als er een slotje op je topic komt, betekent dat niet dat je niet meer op het forum mag hoor Ach gut
Slotje wordt geplaatst als de regels worden overtreden. Staat in de handleiding, maar met dit nieuwe bokt weet ik niet zo snel waar je dat kan vinden.
Meestal als er onwijslange discussies ontstaan waarin iedereen steeds hetzelfde zegt en er niet echt wordt geluisterd, wordt er vaak een slotje geplaatst omdat het niks toevoegd. En als je topic op de verkeerde plek staat kan het worden verlplaatst en wordt het origineel gesloten. Dat van jou staat denk ik ook verkeerd, moet bij forumzaken of algemeen denk ik. Vraag-maar-raak is namelijk bedoeld voor paardenvragen. Maar dat geeft niet, je merkt het wel als het wordt verplaatst.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 00:01

en als er al te veel van de zelfde topics zijn. daar bedoel ik mee dezelfde vragen...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 00:13

Ik heb je topic even verplaatst naar FZ (Forumzaken) omdat het een vraag over Bokt betreft. VMR (Vraag-Maar-Raak) is bedoeld voor vragen over paarden.

Er zijn inderdaad Bokt-regels: gedragsregels en -tips voor de gebruikers op dit forum. Een paar weken geleden is de lay-out van Bokt veranderd. De regels stonden eerder op een voor iedereen zichtbare plaats en ik heb BartVB (de beheerder) inmiddels gevraagd of hij ze weer voor iedereen zichtbaar kan terugzetten. Lachen

Overigens komt er ook een slotje op een topic als er al een recent topic over datzelfde onderwerp is. Dan wordt ook de link gegeven naar dat eerder geplaatste topic. Ik denk dat Esperance dat bedoelt?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 11:29

Er kan ook een slotje op een topic komen als er bijvoorbeeld een heel oud topic omhoog is gehaald waarbij de reactie die is geplaatst niets toevoegd aan de discussie Lachen