Nou heb ik een poos geleden daar op msn gezeten, eerst gedownload enzo. Mijn moeder had dat liever niet en het is toen verwijderd. Maar sindsdien gaat het daar niet meer weg. Het schakelt automatisch in als er iemand het internet op gaat op die computer.
Het vreemde is dat er zo'n 'computermannetje' de hele boel heeft opgeschoont en verwijderd van die computer (zegtie). Er staat nergens meer een icoontje dat het programma loopt er is nergens meer een msn te bekennen. Wel zie je constant mensen online komen en die beginnen soms zelfs te praten (het idee van msn...

Ik heb al geprobeerd de boel te wijzigen dat hij niet automatisch opstart, maar dat stond allemaal hoe het hoort!!?? (Als iemand online komt, in dat schermpje op wijzigen klikken)
Het is echt een heel vervelend probleem, en ik vind het ook niet zo prettig als mensen denken tegen mij te praten en dat ze dan mijn moeder hebben...

Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe het verholpen kan worden, want het is erg vervelend zo. Zit je naast iemand die zijn msn aan heeft staan en zie je jezelf ineens aanmelden..

O ja, het gebeurt ook als ik zelf gewoon online ben. Dan staat er u bent uitgeschreven bij msn omdat u ergens anders bent aangemeld. Vaak is dit midden in gesprekken.