Hoe lang w8 jij met aangeven wanlevering?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Hoe lang w8 jij met aangeven wanlevering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 14:53

Hoe zouden jullie dat aanpakken. Als je al een maand geleden aan een bokker hebt betaald en je 2 x een pb hebt verstuurd maar geen reactie meer krijgt.

Je kunt zien dat een bokker online is (geweest) en dat berichten gelezen worden. Deze zie je dan van de outbox in de sentbox verdwijnen.

Hoe lang zouden jullie nog wachten op reactie en wat zouden jullie ondernemen?

DubbelFun

Re: Hoe lang w8 jij met aangeven wanlevering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 15:03

Als het via een pakje verstuurd wordt krijgt de verkoper op het postkantoor een tracking-code. Zodra de Bokker aangeeft dat het verstuurd is vraag je naar deze code. Via de site van de TPG kun je dan de volgende dag checken waar het pakje zich bevind.
Is het pakje dan niet terug te vinden dan kun je al aktie nemen óf bij de Bokker in kwestie óf bij de TPG een klacht indienen van zoekraken.
De TPG kan natuurlijk achterhalen of de code wel klopt c.q. of de verkopende Bokker idd het pakje wel heeft afgeleverd bij het postkantoor.

Verder kun je TeM aan de Mod's vragen of de naam van deze Bokker 'bekend' is.

Als dit al een maand geleden gespeeld heeft dan ben je al rijkelijk laat om nu pas in aktie te komen.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 15:07

Het gaat in dit geval niet over een pakje maar over een dienst dat is het moeilijke ervan. Ik kan op mijn afschrift zijn dat e.e.a. 14 jan is afgeschreven en heb vorige week en deze week een pb gestuurd naar diegene. Als ik deze week niets hoor dan zal ik wel een mod pb-en of is dat dan te vroeg. Kijk in dit geval kan ik zien dat diegene niet op vakantie is ofzo omdat ik zie dat diegene online is en berichten opend. Maar ben zo bang dat ik te vroeg aktie onderneem Bloos

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 16:06

Het probleem is inmiddels opgelost Lachen