foto probleempje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkie

foto probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 23:21

Ik heb de laatste tijd heel vaak een probleem met het plaatsen van foto's. Dat picserver meer dood dan levend is is natuurlijk geen verrassing voor jullie, dus ben ik op zoek gegaan naar een andere uploadsite.

Een tijdje geleden heb ik foto's op internet gezet via gofoto. Ik zag de foto's toen wel als ik het topic opende, maar ik was ook de enige. Niemand van jullie kon mijn foto's kennelijk zien.

Nu heb ik de foto's via msn op de internet gezet en krijg ik dezelfde mededeling en gaat wederom mijn topic op slot. Maar ook nu zie ik de foto's zelf wel.

Ik vind dit echt heel erg vreemd. Weet iemand hoe dit kan en kan iemand mij misschien zeggen welke uploadsite wel nog bereid is om mee te werken met mij.

CynthiaV

Re: foto probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:33

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 12:49

MSn.groups gebruik je?

Die werkt bij wel gewoon....

En als je nu gewoon de linken in het topic zet, ipv de foto's ? Werken de linken dan ook niet?

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 14:47

Maar wat ik niet snap is dat ik de foto's wel zie. Ook als ik ze als gast bekijk hier op bokt. Weet echt niemand hoe dat kan?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 15:21

Als je ze zelf al een keer eerder gezien hebt op picturetrail, staan ze in de tijdelijke bestanden van je computer, dan kan het zijn dat je ze op bokt op die manier ook kan zien.

Met MSN groups is de kans aanwezig dat je je groep op 'private' of 'secure' hebt gezet, dan kunnen buitenstaanders de foto's niet bekijken, alleen jijzelf.