Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Het zou helpen als iedereen wat duidelijker zou zijn... 'een foutmelding' is niet echt heel erg bruikbaar.. Zelfde met '3x klikken 1x het te kunnen zien', 'het'
Geef aub duidelijk aan:
- Wat je precies doet
Ik klik op vorige, of ik klik op 'plaats bericht', OF ik druk op bijvoorbeeld pagina nummer 23
- Wat er precies gebeurd
Er komt te staan; ''de pagina kan niet worden weergeven''
- Wat er had moeten gebeuren
Hij had moeten zeggen dat het bericht geplaatst was, of hij had een 'beeld' terug moeten gaan, dus bijvoorbeeld weer naar ITP, of hij had gewoon naar pagina nr. 23 moeten gaan.
- Welk besturingssysteem je gebruikt (Windows, Mac OS, welke versie)
Windows xp
- Welke browser (Internet Explorer, Firefox, Safari) en welke versie
Internet Explorer
- Heb je het probleem ook in een andere browser of op een andere PC?
Op andere PC, ja
Een andere browser (waarin ik iig nooit foutmeldingen krijg): www.getfirefox.com
Natasja91 schreef:BartVB schreef:Het zou helpen als iedereen wat duidelijker zou zijn... 'een foutmelding' is niet echt heel erg bruikbaar.. Zelfde met '3x klikken 1x het te kunnen zien', 'het'
Geef aub duidelijk aan:
- Wat je precies doet
Ik klik op vorige, of ik klik op 'plaats bericht', OF ik druk op bijvoorbeeld pagina nummer 23
- Wat er precies gebeurd
Er komt te staan; ''de pagina kan niet worden weergeven''
- Wat er had moeten gebeuren
Hij had moeten zeggen dat het bericht geplaatst was, of hij had een 'beeld' terug moeten gaan, dus bijvoorbeeld weer naar ITP, of hij had gewoon naar pagina nr. 23 moeten gaan.
- Welk besturingssysteem je gebruikt (Windows, Mac OS, welke versie)
Windows xp
- Welke browser (Internet Explorer, Firefox, Safari) en welke versie
Internet Explorer
- Heb je het probleem ook in een andere browser of op een andere PC?
Op andere PC, ja
Een andere browser (waarin ik iig nooit foutmeldingen krijg): www.getfirefox.com