Digi laad niet meer op pc??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Digi laad niet meer op pc??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 17:59

Had ik vandaag hele leuke foto's laten maken van mijn rijden, krijg ik ze ineens niet meer op de pc. Ik kan ze wel op de camera zelf (Samsung digimax 301) bekijken.

Hij deed dit al eerder met de losse geheufenkaart, maar dat weet ik aan de geheugenkaart.

De kabel zit goed in zowel de pc als de camera, de camera staat aan, maar daar blijft het bij. Hij draagt de gegevens zeg maar ook niet over.

Normaal opent er dan een schermpje dat er een verwisselbare schijf is en wat ik daar dan mee wil (afdrukken, openen etc), maar ook dat doet ie niet. Via verkennen kan ik 'm ook niet vinden...

Iemand tips hoe ik mijn camera weer met plezier kan gebruiken???

Morrie

Re: Digi laad niet meer op pc??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 18:57

ikheb dat ook wel eens gehad...

heb je XP, dan kan je even een bakcup terugzetten van een paar dagen geleden, anders opnieuw opstarten, temp files en cookies wegmikken, prullenbakken leegmaken, defragenteren, de hele mikmak, dan kan ie het benodigde progje vaak wel weer vinden

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 19:14

En hoe kan ik die back up terugzetten??

Ik heb XP ja...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 19:19

klik op start, alle programma';s, windows verkenner, bureauaccessoires, systeemwerkset, systeemherstel, kies een eerdere status van de computer, klik op volgende en kies een datum van toen ie het nog wel deed.... dan gaat ie opnieuw opstarten en een hoop dingen doen en dan staat de back-up van de door jouw gekozen datum erop.....

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 19:42

Ik heb hem eerst nog maar een keer gewoon opnieuw opgestart, nu niet via opnieuw opstarten, maar helemaal afsluiten en opnieuw aanzetten en toen deed ie het ineens weer. Vind het wel vreemd, en blijf het jammer vinden dat ik mijn geheugenkaart niet kan gebruiken, maar de camera zelf doet het in elk geval weer... Thanx!!!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 19:45

jeuuuuuu

ik heb het ook weleens gehad, dan zit er gewoon een bitje verkeerd Cool