Oude contactpersonen verwijderen uit MSN lijst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jemawi

Oude contactpersonen verwijderen uit MSN lijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 20:01

Ik heb een heleboel oude contactpersonen in mijn lijst staan.
Als ik dus naar het stukje "privacy" ga, en daar in mijn lijst geblokkeerd kijk, staat ie hardstikke vol.
Met de linkermuisknop klikken is verwijderen geen optie, als je contactpersoon weer accepteert en dan probeert te verwijderen wil dit ook niet.

Wie weet hoe ik ze eruit krijg?
Hetzelfde geldt eigenlijk voor de adressen die zich aangemeld hebben op mijn pc, kun je er ook uit krijgen?

Jola

Re: Oude contactpersonen verwijderen uit MSN lijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 00:34

Volgens mij hoef je niet eens naar het privacy-stukje te gaan. Gewoon op een kontaktpersoon gaan staan, rechter muisknop en verwijderen Haha!

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 11:44

Klopt Knipoog zo verwijder je ze ook, maar dan komen de adressen wél bji privacy in je lijst geblokkeerd te staan. Althans, bij mij dan, of heb ik nu weer een vage msn versie of iets verkeerd ingesteld?

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:01

Je hebt niets verkeerd ingesteld hoor. Als die contactpersoon jou wel geaccepteerd heeft kun je ze alleen maar blokkeren en niet verwijderen. Kijk maar eens bij het Help programma, kontakt personen verwijderen, daar staat het heel duidelijk aangegeven Pling

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:32

In het stukje privacy met je rechtermuis er op klikken, dan krijg je ook de optie om ze te verwijderen.[url]

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 14:13

Hmm..tja, ik kom er dus niet helemaal uit. Ik ga de help-onderwerpen maar eens doorzoeken, want ik wil die lijst gewoon leeg hebben Haha!

Als ik met de rechtermuis klik, kan ik helemaal geen optie selecteren, als ik met linkermuis klik, kan alleen toevoegen aan contactpersonen of eigenschappen kiezen. Verwijderen staat niet zwart, maar grijs.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 14:23

Dat wordt helemaal uitgelegd bij de Help onderwerpen Ja Zolang die contactpersoon die jij wilt verwijderen jou wel geaccepteerd hebt kun je ze niet verwijderen alleen maar blokkeren Cool