Een hoop problemen met berichten posten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alikesflame

Een hoop problemen met berichten posten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 11:31

Als je een bericht wil posten krijg je een scherm met daaronder de gene die allemaal al gereageerd hebben. Als ik dan even mijn scrollbar (naast de berichten van de andere) wil bewegen staan daar heel vaak de quote knopjes boven op of onder. Verward waardoor als ik de scrollbar weer bewegen ik lekker tekst zit te quoten. Op zich kan ik daar nog meeleven, maar het irritante is ook dat als ik iets quote of een smiley toevoeg gelijk mijn eerder geschreven tekst verdwenen is.

Verder zie ik ook regelmatig de quote en tem knopjes NIET. (kan dan wel normaal de scrollbar gebruiken Haha!) Ook de datum van de plaatsing van een bericht staat er soms wel soms niet en soms half. En nog iets irritants de kleurtjes die staan op het stuk waar je moet typen. Nou dit was mijn geklaag. sorry bart!

Oh ja ik heb Internet Explorer op een Mac (en met netscape kan je helemaal niet normaal bokken)

Alikesflame

Re: Een hoop problemen met berichten posten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 15:17

nog een probleem maar dat topic is op slot gegooit. Ik kan Nooit een bericht wijzigen, want die knop is er niet. Ook niet mijn laatste bericht.

bv. dit bericht als ik die gepost heb en zie een typfout, is er gewoon geen knop dat ik het gelijk kna veranderen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 23:39

Wat voor een Mac heb je en welke Mac OS staat er op?

IE voor de Mac is hopeloos verouderd Scheve mond

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 23:51

heb een 9.2.2

heb IE 5.0 had eerst IE 4.5 maar dat werkt helemaal niet

*edit* die knop zit er weer op zie ik Haha!