Sjeef een ban?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tiara

Sjeef een ban?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 22:23

Ik heb even een vraagje. Heeft Sjeef (en volgensmij zat ze hier ook nog met een andere naam Knipoog ) een ban gekregen?
Want ik was bij haar en toen wou ik even gaan bokken op haar pc en toen kon ik me niet in loggen.
Dat was nog voordat bokt naar phpBB 3 ofzo is overgegaan.

Nadir

Re: Sjeef een ban?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:33

Als de desbetreffende bokker een ban zou hebben heeft diegene vast bericht gekregen per email.
Als je niet kunt inloggen staat dat volgensmij ook duidelijk vermeld als je bokt.nl probeert te openen.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 23:04

xtwisterx schreef:
Als de desbetreffende bokker een ban zou hebben heeft diegene vast bericht gekregen per email.
Als je niet kunt inloggen staat dat volgensmij ook duidelijk vermeld als je bokt.nl probeert te openen.

Tenzij de desbetreffende bokker zijn mailadres niet up to date heeft gehouden.

Maar ik geloof dat bij een ban alleen de account geblokkeerd is en niet heel het ip-adres Verward

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 23:34

Als je niet in kan loggen door een ban krijg je dit idd van het systeem te horen..

Cookies verwijderen helpt waarschijnlijk wel mbt de inlog problemen.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:49

Kusia schreef:
xtwisterx schreef:

Tenzij de desbetreffende bokker zijn mailadres niet up to date heeft gehouden.

Maar ik geloof dat bij een ban alleen de account geblokkeerd is en niet heel het ip-adres Verward

Ik geloof dat hier op bokt altijd zowel account als ip geband worden... anders heeft het ook niet veel zin, je kan zo een nieuw account aanmaken (ok, je kan ook zo een ander ip krijgen als je weet hoe, maar dat is al wat moeilijker Tong uitsteken )

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 18:53

Maar hoe zit dat dan met de schaduwaccounts? Ik heb meerdere malen gelezen dat Bart een IP-scan kan uitvoeren om zo te zien of het desbetreffende account een schaduw is.

Verward

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 19:33

je kan wel kijken naar ip, maar als je echt van elke gebruiker de ip's na moet kijken ben je nog wel even bezig... Bovendien heeft niet iedereen een vast ip, dus dat is geen vaste oplossing...

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:12

Kusia schreef:
Maar hoe zit dat dan met de schaduwaccounts? Ik heb meerdere malen gelezen dat Bart een IP-scan kan uitvoeren om zo te zien of het desbetreffende account een schaduw is.

Verward

Ja, je kunt nakijken op welke IP - adressen die user zich inlogt. Maar stal dat je dan een zusje hebt die zich aanmeld bij Bokt Nagelbijten / Gniffelen

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:16

Ik zal even TeMmen, ik snap er nu helemaal niets meer van Verward

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 13:23

Ze kan alweer inloggen Lachen .

Maar nu even een vraagje over die ip-scan... Mijn zus en ik hebben allebei op dezelfde computer een account op bokt en er zijn ook wat mensen die bij ons er 1 hebben aangemaakt. Als Bart dan die scan doet hoe kan hij dan weten dat dat niet allemaal schaduwaccounts zijn Tong uitsteken ?

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 18:57

Hij moet je maar geloven Clown

Maar ik denk als je zus of jij je misdraagt dat er dan pas een IP-san gemaakt kan worden. Er moet dus een aanleiding zijn.

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 19:05

Kusia schreef:
Hij moet je maar geloven Clown

Maar ik denk als je zus of jij je misdraagt dat er dan pas een IP-san gemaakt kan worden. Er moet dus een aanleiding zijn.

Oke Lachen !