Ik mis de startpagina met 'nieuws' en 'laatst gereageerde berichten' verschrikkelijk, zo bokte ik en wist ik op welke berichten er het laatst gereageerd was...
Ik mis het.. komt het nog terug ? Ik kan er maar niet aan wennen
Nieuwspagina is op zich redelijk snel te maken met phpBB 3.0. Zal iig kijken of we het Voorpagina forum weer in ere kunnen herstellen. Komende dagen eens nadenken over een portal pagina.
Ik keek er eigenlijk nooit Heel soms als er mensen jarig waren Maar verder niet echt Vind dit opzich makkelijker maar vind het ook wel mooi een startpagina
Hoi, Al heb ik begrip voor het feit dat het BokBeest best groot werd en min of meer opnieuw 'gedresseerd" moet worden, toch wil ik ook kwijt dat ik de Nieuwspagina mis. Dat was notabene mijn startpagina! Hopelijk vindt Bart gauw tijd om dat te herstellen. Alle andere kleine dingen daar kan ik mee leven, maar die Nieuwspagina...
vraag me toch af of mensen dingen wel lezen... er word toch gezegd dat bart erg druk is en er zo spoedig mogelijk naar zal kijken?
krijg je zelf nu nog een vraag over profielen....
tis het een of het ander, of bokt gaat een maand of meer uit de roulatie en alles is daarna helemaal in orde, of je kunt lekker door bokken met wat gemis....