Ja helaas wel moet ik zeggen. Dankzij dat schoppen -wat men blijkbaar niet kon laten c.q. niet duidelijk 'bestraft' werd- is het in EA nu weer zoeken naar de items die je interesse hadden.
Ik vond het helemaal niet fijn dat de topics weer omhoog geschopt werden, nieuwe zaken zakten snel naar beneden en topics die al eens gezien had stonden bij wijze van spreken steeds boven aan.
Het schoppen ben ik ook een grote tegenstander van, maar dat topics waar blijkbaar veel vraag naar was 'hoog' bleven vond ik wel prettig. Zo zie je maar dat de meningen verdeelt zijn.
vind het een beetje stom...waarom mag je gewoon niet schoppen?? als je niet kunt schoppen,maken ze meer topics aan... volgens mij belasten nieuwe topics bokt meer aan dan een paar reacties om te schoppen
Als dat het geval is dan kun je dat melden via het rode vraagteken. De Mod's zullen dan actie nemen. Het is nl niet eerlijk tegenover andere posters die dan eerder 'wegzakken'. Net als het plaatsen van meerdere topics door dezelfde eprsoon, die makkelijk samengevoegd kunnen worden. Ook dit kun je melden en met het nieuwe release kunnen deze 'gemerged' worden in bestaande topics.