Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xtwisterx schreef:Er is er ook 1 met een felroze onderschrift, in dikke grote letters. Daar stoor ik me behoorlijk aan.
Marreke schreef:Ik ben ondertussen maar gaan denken van: als het niet de moeite waard is om fatsoenlijk voor te typen... is het vast ook niet de moeite waard om het te lezen.
xtwisterx schreef:De moeite om een pb te sturen met het verzoek normaal te typen neem ik niet eens meer, de tekst die je dan terug krijgt, daar lusten de honden geen brood van.
xtwisterx schreef:Er is er ook 1 met een felroze onderschrift, in dikke grote letters. Daar stoor ik me behoorlijk aan.
De moeite om een pb te sturen met het verzoek normaal te typen neem ik niet eens meer, de tekst die je dan terug krijgt, daar lusten de honden geen brood van.
Lees er maar gewoon overheen, en anders bestaat er altijd nog TeM.
Beauty_yana0 schreef:xtwisterx schreef:Er is er ook 1 met een felroze onderschrift, in dikke grote letters. Daar stoor ik me behoorlijk aan.
De moeite om een pb te sturen met het verzoek normaal te typen neem ik niet eens meer, de tekst die je dan terug krijgt, daar lusten de honden geen brood van.
Lees er maar gewoon overheen, en anders bestaat er altijd nog TeM.
Bedoel je mij misschien ?![]()
![]()
Lisa_Melody schreef:Ik stoor me er ook aan. Ik zet het meestal in mijn post of ik TeM als het echt heel erg is.
@Beauty_yana0 Ik vind jouw onderschrift iig. wel behoorlijk irritant. Met die grote letters, kleurtjes en smilies...
Beauty_yana0 schreef:Bedoel je mij misschien ?![]()
![]()
xtwisterx schreef:Beauty_yana0 schreef:Bedoel je mij misschien ?![]()
![]()
Ik bedoelde jou niet, maar jij hebt ook een irritant onderschrift.
Heb geen flauw idee hoe de betereffende bokker heet.