Irritante Word foutmelding.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Irritante Word foutmelding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:08

Ik krijg de laatste tijd steeds meer last van een rare melding als ik mijn bestanden in Word aan het typen bent:

Citaat:
Microsoft Word kan de AutoCorrectie-lijsten niet gebruiken.
Deze functie is momenteel niet geïnstalleerd. Wilt u de functie nu installeren?

Ja Nee

Als je dan eens snel aan het typen bent, en er komt ineens tussendoor die melding, dan geef je blijkbaar snel aan dat je dat dus wel wilt. Waardoor hij het wil gaan installeren, die hele kolere cd niet vind, en vastloopt. Mega irritant, en ik word er gewoon aggressief van...

Hoe breng ik nou die stomme computer aan zijn verstand dat ik dat niet wil, dat ook niet in de toekomst wil, en het echt nooit ga willen ook! Ik heb die cd niet eens, ik heb niet eens behoefte aan die AutoCorrectie-lijsten... Stom rotkreng... Lips are sealed

*Ja, dit was deels ook frustratie uiten, maar je bent uren bezig op een bestand te typenhierdoor... dus HELP?*

Elliot

Re: Irritante Word foutmelding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:12

Ik kan je helaas niet helpen, ik kan je alleen vertellen dat ik het een tijd geleden ook gehad heb, maar dan in Excel. Toen kreeg ik deze melding elke keer weer wanneer ik in een andere cel iets ging invoeren, strontvervelend was dat.

Nu heb ik alles opnieuw geïnstalleert en het werkt weer zoals het hoort, zonder de foutmeldingen Lachen

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:36

Blijkbaar wordt die lijst ergens aangeroepen en dat moet je dus uitzetten, je hebt neem ik aan nederlandse word, want het is een erg nederlandse melding haha
Ik neem aan dat de autocorrectie lijsten met de spelling and grammer te maken heeft, in office 2003 kan je het uitzetten,
door naar Tools -> Options te gaan en dan bij Spelling and Grammer de eerste optie, 'check spelling as you type' uit te zetten en 'check grammer as you type' dan roept ie als het goed is die lijst ook niet aan, maar ik heb eigenlijk geen idee wat het in het nederlands is:P heb altijd met engels gewerkt:P
maar tip voor de volgende keer, als je office instaleert, doe dan de full install, dan krijg je die troep meldingen zoiezo niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:42

Ik heb wat instellingen veranderd, bedankt voor de tip, ik vond wel iets wat erop leek Haha! Hopelijk blijft het nu goed Ja

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 18:19

Ik heb de cd dus wel. En ik heb het gewoon een keer geinstalleerd, meteen melding weg. iets anders kon ik niet vinden. (iets dat werkte iig)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 18:21

Bij mij blijft het nu weg, heb het eea aangepast, ook nog een ander irritant iets, en verrek Haha! Het werkt! *LOL*