Tekens+letters typen om in te loggen Hotmail?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Tekens+letters typen om in te loggen Hotmail?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 12:45

Dit heb ik sinds een paar dagen, heel raar. Ik verzend soms mails via zon invulformulier op bepaalde sites, die dus via Outlook worden verzonden. En dan weer via Hotmail, want ik heb verder geen Outlook-account. Heel vaak geeft ie dan een foutmelding, dat ie ze niet kan versturen vanwege een wachtwoordprobleem ofzo. En als ik dan mijn Inbox van Hotmail wil bekijken, moet ik eerst een combinatie van cijfers & letters typen die in mijn scherm verschijnt tussen allemaal strepen, om te controleren dat het een persoon is die inlogt en geen computer. Heel raar Verward Soms zijn die tekens ook zo slecht zichtbaar dat ik gewoon de verkeerde combinaties toets, waardoor ik het dus opnieuw moet doen Scheve mond

Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Volgens mij is dit pas sinds ik de combinatie Outlook/Hotmail gebruik dat ie zo raar doet. En hij logt ook even hard weer uit zegmaar als ik ingelogd heb, probeer ik 5 minuten later een mail te versturen dan moet ik weer een code typen Scheve mond Wordt er een beetje moe van dus hoop dat jullie me kunnen helpen!

Eilatan

Re: Tekens+letters typen om in te loggen Hotmail?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:46

Je wilt weten waarom je outlook niet meer goed je hotmail ophaalt?
Uhm ik gebruik (gelukkig) geen hotmail, maar als ze idd een 'beveiliging'
hebben tegen het computer inloggen, dan is het vrij logisch dat je oulook dus niet op de server kan komen van hotmail... Ik zou zeggen, vraag aan degene die de internet verbinding bij jullie thuis beheerd om het mail adres van jullie provider, vul die in als account bij outlook en dan kan je die formulieren gewoon versturen,
of kijk in outbox wat er in die mailtjes staat en naar wie het gekopieerd wordt en kopieer het gewoon in een compose mail in hotmail Clown