Profielnaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unicorn1984

Profielnaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 01:50

Kan ik mijn profielnaam wijzigen?

Of staat dat echt vast?

Groetjes Joyce

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 02:26

Je profeiel naam, oftwel je usernaam kun je niet zelf veranderen. Zo weten de mensen steeds wie ze voor zich hebben.

Ik kan de naam wel veranderen. Maar nu even niet. Dat komt door de nieuwe versie. Eerst moeten bepaalde andere dingen werken.

De mensen die me een pb hebben gestuurd hebben allemaal(of bijna) een pb gekregen. Ik heb die pb's bewaard en zodra het weer kan hoor je iets van me. Bovenaan dit topic vind je in het sticky aan welke voorwaarde je nieuwe naam moet voldoen.

[edit Heike 2009]

Hoe verander ik mijn gebruikersnaam?

Op bokt kun je je één keer zelf veranderen. Dat kan via deze link : http://www.bokt.nl/forums/namechange.php

De naam moet minimaal 4 tekens bevatten en mag maximaal 12 tekens bevatten. Alleen letters en cijfers en een underscore ( _ ) is mogelijk. Let wel dat je je naam maar één keer kunt veranderen. Denk dus goed na over je nieuwe naam. Van haffielover naar shetlover is niet zo slim. Weet je zeker dat je over 5 jaar nog steeds 'lover' wil heten?

Kies een naam die bij je past. Wil je serieus genomen worden, kies dan ook een bijpassende naam.

Geen goede namen:
- MSN of Breezernaam (zoals b0eFjE of boeffjuuuuh)
- lover/luvver oid als achtervoegsel
- (verzorg-) pony/paardnaam (wat als hij verkocht wordt of overlijdt?)
- Xx of Oo of andere combinaties voor en achter je naam

Wel:
- eigen naam
- verbastering van eigen naam
- Alleen letters, evt in combinatie met cijfers of een _underscore.

Verder is het heel handig voor de andere gebruikers als je even in je onderschrift vermeld dat je naam veranderd is van....naar.....

hier vindt je het oude topic.

Groetjes Heike