Waar is TeM?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Waar is TeM?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 16:28

Ik zal er wel weer helemaal over heen gekeken hebben, maar waar is TeM tegenwoordig Verward. Onder welk 'knopje' oid. staat het?

DubbelFun

Re: Waar is TeM?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:20

TeM is anders van opzet. Je ziet nog steeds het Vraagteken ! rechtsonderin elke reactie staan. Hier kun je ook tekst kwijt met je reactie. Maar er is geen apart forum meer van.

Als je op ! drukt verschijnt er zichtbaar voor de Mods in het forumoverzicht een groot ! voor de titel.

Ik heb begrepen dat er ook geen terugmelding naar de melders meer is.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:30

vervelend vind ik het nieuwe temsiteem..

wat als je nou even over een paar dingen moet praten met de mods of dat je alleen een reactie niet goed vind, of even wilt vragen of het mag....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 18:13

Dan pb je Pling Of je klikt bij 'Notify me' - ja - aan...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:00

Sylvia schreef:
Dan pb je Pling Of je klikt bij 'Notify me' - ja - aan...

Helpt bij mij niet Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 21:23

Bij mij wel Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 12:38

Tweeweg communicatie staat op de planning Lachen Ben vooral nog niet over uit in wat voor een vorm we dat dan moeten gieten...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 13:50

Gewoon de oude vorm? Je had het er toen toch over dat TeMs per forum verdeeld zouden worden? Zeg maar een gewone forumindeling met daaronder TeMberichten?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 18:02

Sylvia schreef:
Gewoon de oude vorm? Je had het er toen toch over dat TeMs per forum verdeeld zouden worden? Zeg maar een gewone forumindeling met daaronder TeMberichten?

ja daar ben ik weer voor,
oude was gewoon makkelijk Ja

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 18:03

DE oude was handig!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:30

ik mis de tem ook heel erg!

het zou handig zijn als er een forum kwam waar de tem berichten stonden. Dan kan je kijken of jij ook wat fout doet enz. Of dat er leden over je te klagen hebben, maar dan wel zo dat die berichten anoniem waren. Dan kan je je optijd herpakken Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 09:40

De oude vorm was alles behalve handig Scheve mond Iig aan de moderator kant. Verder is de oude vorm van TeM niet geschikt voor andere phpBB boards dan Bokt.nl omdat op de meeste boards moderators slechts verantwoordelijk zijn voor een klein groepje fora. Het zal er dus wat anders uit komen zien, waarschijnlijk een extra categorie in je UCP.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 12:51

Ik kreeg gister 2 mails binnen dat mijn gemelde topics behandelt waren... Euhm... Normaal altijd binnen een paar uur, nu een week?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 14:06

Stef, dit heeft te maken met de afwerking van de oude meldingen.
Tot enkele dagen geleden was het voor ons nog niet mogelijk om gebruikers die een melding gedaan hadden, te laten weten dat deze melding afgehandeld was.
Ook stonden er nog een flink aantal TeM's als 'open' terwijl er al wel actie ondernomen was.
Omdat de oude meldingen toch weggewerkt moeten worden (anders blijven ze tot in het oneindige open staan) zijn we nu druk bezig om het systeem weer up to date te krijgen.
Het aantal oude openstaande meldingen (die grotendeels al wel in de topics afgehandeld zijn) slinkt gestaag, en ik verwacht dat alles op korte termijn weer normaal zal zijn.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 00:02

BartVB schreef:
De oude vorm was alles behalve handig Scheve mond Iig aan de moderator kant. Verder is de oude vorm van TeM niet geschikt voor andere phpBB boards dan Bokt.nl omdat op de meeste boards moderators slechts verantwoordelijk zijn voor een klein groepje fora. Het zal er dus wat anders uit komen zien, waarschijnlijk een extra categorie in je
UCP
.

de wat? [edit; oke, je kan dit me niet kwalijk nemen, tis laat, ik moet nog leren, nederland heeft niet gewonnen, ik dacht er even niet bij na dat het user control panel was Schijnheilig Schijnheilig rotafkortingen Schijnheilig ]
dus, we krijgen niet de oude tem meer terug, maar krijgen we dan wel zoiets áls de oude tem?
zegmaar soort van apart forumpje?
of houden jullie die uitroeptekens ervoor?

en wat als je nou iets wilt bespreken met een mod waar je meerdere mods/beheerders ook in wilt betrekken zegmaar?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:59

Ik wil nog steeds antwoord