Waar zijn de antwoorden...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Waar zijn de antwoorden...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-05 15:29

Er worden hier veel vragen gesteld, over problemen met het nieuwe BOKT. Ik vind dat de antwoorden uitblijven. Misschien is nog niet overal een antwoord op, maar laat dat dan even weten. Scheelt gezeur en ergernis.
BOKT wordt vast wel weer mooi..!

BartVB
Eigenaar

Re: Waar zijn de antwoorden...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 15:32

De antwoorden op het grootste deel van de vragen zijn al een keer gegeven, als iets dan voor de 3e of 10e keer gevraagd wordt dan blijven de antwoorden meestal uit Lachen

Ik heb het de afgelopen week erg druk gehad met niet Bokt dingen, ben ondertussen wel bezig geweest met een aantal features voor de moderators (b.v. het 'post reporting' gebeuren). Langzaam maar zeker worden ook de andere problemen opgelost dat heeft allemaal echter wat (vrije) tijd nodig.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-05 21:55

Hoi, Bart, bedankt voor de uitleg, ik zie ook vragen meerdere keren langskomen, dat klopt. Het kost veel tijd om BOKT weer mooi te maken. Dat is nu duidelijk. Fijn dat je je er zo voor inzet. Ik wacht geduldig af!

lienet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 02:29

Misschien is het mogelijk om eerst de zoekfunctie te herstellen, dan hoef je niet eindeloos te zoeken of er een onderwerp al op staat, nu komt er vaak direct een slotje op zonder dat de mods een links geven naar een topic,onderwerp waar je naar op zoek bent, soms wel , maar meestal niet.

Het kost tijd...iedereen zal dat snappen, misschien was het nog te vroeg om bokt over te zetten, zoveel problemen waren vast niet voorzien?

Bart...succes met alles ...als je er nog zin in blijft houden...voorlopig... Tong uitsteken