Back-knop IE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gwen

Back-knop IE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 09:25

Ook over dit onderwerp zal vast al wel een topic zijn geweest, maar ik kan het niet zo 1-2-3 vinden. Ik merk het wel als deze wordt afgesloten Haha! .

Het "probleem": als ik de back/vorige-knop van IE (bovenaan het scherm onder de menubalk) gebruik, krijg ik altijd De pagina kan niet weergegeven worden, etc. Heeft dat met het nieuwe Bokt te maken, aangezien ik er sindsdien last van heb, of ligt het aan mijn computertje?

Sylvia

Re: Back-knop IE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 16:34

Krijg je die melding áltijd altijd, of altijd als je een bericht plaatst? In het laatste geval krijg ik ook een melding, kan 'm zo gauw even niet herinneren... Maar als ik dan op F5 duw, dan kom ik weer in mijn 'plaats een aantwoord'-pagina terecht.

*edit: de melding die ik krijg:

Waarschuwing: de pagina is verlopen De opgevraagde pagina is gemaakt op basis van gegevens die u in een formulier hebt ingevuld. Deze pagina is niet meer beschikbaar. Uit voorzorg verzendt Internet Explorer de gegevens niet automatisch opnieuw voor u.

Klik op de knop Vernieuwen als u de gegevens opnieuw wilt verzenden en de pagina opnieuw wilt weergeven.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:18

Die melding zou je alleen moeten krijgen als je terug gaat naar de resultaat pagina van een formulier. B.v. als je op back duwt na het versturen van een PB of het plaatsen van een bericht. Verder zou je die melding op Bokt eigenlijk niet moeten zien, of ja, als je wisselt van forum via de dropdown list rechts onder op bijna iedere pagina.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 00:45

Die melding die Sylvia heeft krijg ik ook heel vaak sinds het "nieuwe" bokt!

Het is niet op alle forums en het verschilt echt per keer. Maar ik erger me er wel telkens aan.
Dan moet je dus weer eerst op vernieuwen klikken en dan weer op opnieuw.
Heel irri dus Haha!

En het is dus gewoon in een normaal topic etc niet alleen na het plaatsen van een reactie ofzo.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 01:25

Ik heb 't dus - voor zover ik weet - wel alleen na het plaatsen van een antwoord. Overigens ook niet iedere keer hoor, af en toe.