Account 'test'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindy

Account 'test'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 21:31

Naar aanleiding van de twee topics op het account 'test' open ik dit topic. Dat verhaal van die account is me niet helemaal duidelijk.
Is het nou zo dat er een schaduwaccount is waar iedereen gebruik van kan maken om anoniem een verhaal te kunnen doen?
Sinds wanneer kan dat dan, ik heb zeker iets gemist?

Mlies

Re: Account 'test'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:39

Ik zat me ook al af te vragen wie of wat het was.. Vond beide verhalen namelijk een beetje veel voor 1 persoon, hoewel het wel kan natuurlijk..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 22:34

welke verhalen? ben niet mee geloofk

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 22:52

een schaduw account wordt bedoelt dat iemand zich registreerd onder een onbekende naam waar je dan annoniem mee kan posten of wanneer je dus gebannen bent maar dan mag het dus officieel niet.
iedereen maakt dit dus voor zich zelf

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:27

Het is op dit moment inderdaad een account met een bekend paswoord. De suggestie van zoiets is vaker voorbij gekomen, maar op dit moment leidt het tot een hoop onduidelijkheid (ook nadelen zoals bijvoorbeeld één PB-box). Degene die het account nu gebruiken zijn gepb't, en als hun probleem over is wordt er een ander paswoord opgezet.

Als mensen in de toekomst een ernstig probleem hebben, daar niet onder hun eigen naam voor uit durven komen, en toch advies willen krijgen, kunnen zij er zelf het beste een nieuw account aanmaken.