Er is destijds een topic geweest waarin werd opgeroepen om nieuwe moddies aan te dragen, ik neem aan dat ze daar gaan kijken wie er in aanmerking zou kunnen komen, en last but not least, of hij/zij in het huidige team met moddie's past.
ik zou het ook wel willen zijn ben nu ook al boktverslaafd heb ik tenminste ook een goede reden om er altijd te zijn. Maar ja we zullen wel niet zo veel kans maken.
mod zijn lijkt mij eerlijk gezegd niet zo leuk altijd die ruzies enz oplossen. 100 x waarschuwen eer ze luisteren. Nee weet niet ofk daar het geduld voor heb
oei, gaan er moddies stoppen? Ik loop weer achter blijkbaar
Maar ik wil me wel met graag kandidaat stellen . Ik weet zeker dat ik een heel goeie mod zou zijn. Er zullen nooit meer ruzies zijn, iedereen zal altijd met elkaar kunnen opschieten. Ik ban gewoon al de mensen die het niet met mijn mening eens zijn
Pfoe.. Dat is al lang geleden. Dat was vroeger,ik weet niet meer precies hoe die heette, maar de eigenaar heeft het hele forum verwijderd en toen ben ik ermee gestopt. Mijn hele kunstwerk naar...