DVD afspelen: zenden van PC naar TV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tenfold

DVD afspelen: zenden van PC naar TV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 18:04

Ik probeer een DVD vanaf mijn DVD speler op mij laptop, af te spelen op mijn TV. Ik heb een S-video (S-vhs) uitgang en een snoer van die uitgang naar een scart aansluiting op mijn TV.
Ik zie op mijn TV echter alleen de achtergrond van mijn 'desktop' van mijn pc. Als ik de achtergrond wijzig, wijzigt dit op mijn TV keurig mee, dus het signaal (in ieder geval beeld) wordt keurig verzonden en ontvangen.
Maar meer zie ik niet.....
Als ik een DVD afspeel zie en hoor ik dat keurig op het scherm van mijn laptop, maar niet op mij TV.
Help.....
Hoe kan ik de dvd op mijn TV te zien en te horen krijgen?

Eilatan

Re: DVD afspelen: zenden van PC naar TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:08

Nou dat is een lang verhaal:P

het ligt namelijk aan je tv, maar ook aan je video kaart van je lap en de driver die je gebruikt
je zegt dat je je desktop dus wel ziet op de tv, dus dan ontvangt iig het goede signaal, nou heb ik geen idee wat voor videokaart je hebt, maar als je Nvidia hebt moet je ff rechter klikken op je desktop en dan bij de nvidia instellingen je beeld klonen, maar het is een heel gedoe en bij elke pc anders dus t beste kan je ff iemand vragen die er verstand van heeft die heeft het waarschijnlijk in 5 minutjes gepiept

Wij hebben thuis een desktop pc standaard op de tv, maar alle laps worden ook wel is aangesloten of moeten op de beamer.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:54

Je moet even iets rommelen met Scherm 1 en Scherm 2 bij je instellen (waar je ook resolutie veranderd)....! Haha!

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 16:54

Citaat:
dus t beste kan je ff iemand vragen die er verstand van heeft die heeft het waarschijnlijk in 5 minutjes gepiept

Als ik zo iemand beschikbaar had, dan was het al gebeurd....

Ik heb ook al 'gerommeld' bij scherm 1 en 2, maar dat helpt niet. Dan schakel ik tussen wel de achtergrond tonen of niet, maar dat schiet dus nog niet op.

Inderdaad gaat er een signaal naar mijn tv, zodoende zie ik de achtergrond van mijn desktop, haarscherp in kleur..... Daarom moet het toch ook mogelijk zijn om een dvd af te spelen lijkt me.

Ik heb het gevoel dat het een instelling moet zijn ofzo...
Als ik mijn achtergrond zie, dan kan mijn videokaart het toch aan om eea op mijn tv te tonen......of niet?

Iemand nog suggesties?