PB naar meerdere gebruikers tegelijk en BCC functie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

onbekend2

PB naar meerdere gebruikers tegelijk en BCC functie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 14:53

Bij het schrijven van een nieuw bericht zag ik de BCC functie, dat suggereert dat je naar meerdere gebruikers tegelijk kan pb-en, alleen hoe gebruik ik deze functie?

Als ik meerdere gebruikers intype bij invoegen krijg ik de melding : teveel gebruikers ingevoegd o.i.d. Uiteindelijk moet ik dus toch 1 pb naar 1 gebruiker per keer sturen...

Hoe zit dat? wordt dat nog gefixed dat je naar meerdere gebruikers tegelijk dezelfde pb kunt sturen? (zou wel handig zijn, zoja, dan is een reply to all functie misschien ook wel handig)
Of is deze functie bewust uitgeschakeld?

BartVB
Eigenaar

Re: PB naar meerdere gebruikers tegelijk en BCC functie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:43

De functie is idd (voorlopig ?) uitgeschakeld. Er staan nog veel meer dingen uitgeschakeld, dit voornamelijk om de hoeveelheid problemen waar jullie tegen aan kunnen lopen te beperken Lachen

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 18:09

ah vandaar! en idd, er kunnen misschien een hoop problemen ontstaan bij pbs naar meerdere gebruikers.... Spam bv? Haha! (pb's van 1 iemand naar heel bokt bv, om hun paard te verkopen o.i.d)
maar als dat voorkomen kan worden lijkt het mij erg handig

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 18:22

Rhiannon schreef:
ah vandaar! en idd, er kunnen misschien een hoop problemen ontstaan bij pbs naar meerdere gebruikers.... Spam bv? Haha! (pb's van 1 iemand naar heel bokt bv, om hun paard te verkopen o.i.d)
maar als dat voorkomen kan worden lijkt het mij erg handig

OMG alsjeblieft niet Scheve mond

Opzich stuur ik nooit pb's naar hele groepen...
En anders verstuur ik een pb, druk op de knop vorige en tik een andere naam in en verstuur de pb nogeens...

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 19:05

Sani schreef:
OMG alsjeblieft niet Scheve mond

*knip*

En anders verstuur ik een pb, druk op de knop v8orige en tik een andere naam in en verstuur de pb nogeens...

idd, ik zit ook niet te wachten op spam

maar de vorige knop werkt dan weer niet bij mij.... dan staat er "page expired" en dan met refresh en retry kom ik er dan wel, maar uiteindelijk duurt dat best lang.... Maarja dat probleem staat weer in een andere topic.. Haha!