Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Heel erg vaag en een ERG goede reden om een iBook of PowerBook of Mac Mini te kopenKan ik de site tenminste ook testen voor de Apple gebruikers op Bokt
Maar goed, ik heb echt geen idee wat dit zou kunnen zijn? Neem aan dat je Safari gebruikte? Weet je welke versie? Gebeurde er echt helemaal niets als je klikte? Veranderde de cursor wel bij een link?
JoT schreef:Op mijn werk staan ook iMacjes en daar kan ik zonder veel problemen op Bokken. Op één probleempje na echter, als ik een smiley wil gebruiken, ben ik meteen mijn hele tekst kwijt... Thuis, op mijn gewone pc, heb ik daar geen last van.
BartVB schreef:Was dat met IE of was dat met Safari?
Het is eigenlijk vloeken om IE te gebruiken ipv Safari op een Mac
Heb gisteren even aan een vriend van me gevraagd wat te proberen (hij heeft wel een iBook) en alles leek daar met Safari gewoon te werken, IE gaf idd flink wat problemen...
luxx schreef:BartVB schreef:Was dat met IE of was dat met Safari?
Het is eigenlijk vloeken om IE te gebruiken ipv Safari op een Mac
Heb gisteren even aan een vriend van me gevraagd wat te proberen (hij heeft wel een iBook) en alles leek daar met Safari gewoon te werken, IE gaf idd flink wat problemen...
ik heb geen idee wat safari is, ik gebruik netscape [is dat ook vloeken?].
maar hoe zit dat met het gebruik van smilies in een bericht bart?
als ik een smilie aanklik heb ik alleen nog maar een smilie, alle tekst is verswünden.
ik gebruik ze dus maar niet, maar ik mis ze wel vreselijk....
Cathelijne schreef:Safari is de browser die eigenlijk bij Mac hoort. Dat weet zelfs ik als niet-Mac'er
JoT schreef:Vandaag had ik overigens geen last van het smileyprobleem. Opgelost wellicht?
JoT schreef:Ik ben er inmiddels achter, dat als ik een smiley gebruik uit het keuzemenu naast het tekstscherm (waar je je tekst invoert dus) het mis gaat. Open ik echter het 'Bekijk meer emoticons' schermpje en kies ik daar een smiley uit, dan gaat het wel goed. En dan heb ik dus alleen als ik op een iMac bok en niet als ik op een gewone computer bezig ben.