Wanneer zijn de diverse problemen opgelost?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lienet

Wanneer zijn de diverse problemen opgelost?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 12:38

enig idee hoelang het gaat duren voordat bokt weer op de juiste manier gaat werken?

Het vervelendste vind ik zelf :
Dat die irritante 1 nieuw bericht erin blijft staan.
Dat ik niet mijn eigen profiel kan veranderen en aanpassen
Dat ik niet meer kan PB-en
Dat ik geen berichtgeving meer krijg via de mail van onderwerpen waarop ik reageerde.
Dat ik geen profielen kan lezen
Dat ik niet makkelijk even berichten kan opzoeken, zowel van mijzelf als van anderen, dat komt ook door het niet werken van het profiel
en dat de zoekfunctie er niet is momenteel.

Tja.....we hebben nog wel geduld hoor, maar zijn ook nieuwsgierig naar de vorderingen van het oplossen van deze en nog meer problemen...

Cassidy

Re: Wanneer zijn de diverse problemen opgelost?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:19

Het ene bericht dat er in blijft staan kan ook een niet gelezen bericht in je outbox zijn. Zou ik daar even naar gaan kijken.
Ik heb zelf geen last met PB-en. Zoekfunctie op eigen berichten (bekijk eigen berichten) doet het gedeeltelijk .
Er worden steeds meer functie's teruggezet, en ik kan me niet voorstellen dat alleen bokt de reden is dat jij nog steeds problemen hebt met bepaalde dingen.
Ik zou mijn temporary internet files even leeghalen als ik jou was.

lienet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 13:21

Cassidy schreef:
Het ene bericht dat er in blijft staan kan ook een niet gelezen bericht in je outbox zijn. Zou ik daar even naar gaan kijken.
Ik heb zelf geen last met PB-en. Zoekfunctie op eigen berichten (bekijk eigen berichten) doet het gedeeltelijk .
Er worden steeds meer functie's teruggezet, en ik kan me niet voorstellen dat alleen bokt de reden is dat jij nog steeds problemen hebt met bepaalde dingen.
Ik zou mijn temporary internet files even leeghalen als ik jou was.

Nee, geen outbox berichten en tijdelijke internetfiles worden elke week hier standaard gewist.....Dus dat is het niet

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:52

Ja....... wanneer???

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 15:02

Aangezien het hier allemaal om bekende problemen gaat, en er genoeg topics zijn over dat mensen het niet kunnen vinden, hier een slotje.

Kijk voor de grap eens in de mededeling hierboven om te zien wat er allemaal al wel gefixt is