Als je een berichtje wilt plaatsen, en in die tijd al een nieuw berichtje is geplaatst, komt er te staan: er is tenminste 1 nieuw bericht. Mogelijk wil je daar je bericht op aanpassen
handig voor de spelletjes in HK enzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilkkah schreef:Ik vind het juist vervelend,
dan moet ik nl weer op verzenden klikken,
als ik iets verkeerds plaats bestaat de edit knop altijd nog
Samsam schreef:Vind het niet handig maar superlastig, in een druk bezet topc, moet je soms drie of 4 keer op verzenden drukken!
Dit moet weg!!!
Bettine schreef:Samsam schreef:Vind het niet handig maar superlastig, in een druk bezet topc, moet je soms drie of 4 keer op verzenden drukken!
Dit moet weg!!!
Inderdaad heel erg lastig.
Als er in die tussentijd weer gereageerd is, zie ik dat vanzelf wel, en kan ik daarop altijd weer reageren als ik wil.
liza van loon schreef:Misschien een optie in je profiel dat je zelf kunt kiezen?
Samsam schreef:Vind het niet handig maar superlastig, in een druk bezet topc, moet je soms drie of 4 keer op verzenden drukken!
Dit moet weg!!!
liza van loon schreef:Viel me ook op. Op zich wel handig.
En nu maar hopen dat een topic niet al te druk is, anders kom je er gewoon niet door heen met je bericht.
liza van loon schreef:Misschien een optie in je profiel dat je zelf kunt kiezen?
liza van loon schreef:Viel me ook op. Op zich wel handig.
En nu maar hopen dat een topic niet al te druk is, anders kom je er gewoon niet door heen met je bericht.
Ilkkah schreef:Dus niet want die verdwijnt dan.als ik iets verkeerds plaats bestaat de edit knop altijd nog
Sammie schreef:Ilkkah schreef:Dus niet want die verdwijnt dan.als ik iets verkeerds plaats bestaat de edit knop altijd nog
Tenminste bij mij wel.
Ilkkah schreef:
Komt omdat bart hem had ingesteld op 60 sec ipv 60 min
nu kan je gewoon aanpassen hoor