Ik durf het bijna niet te vragen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Ik durf het bijna niet te vragen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 12:32

Bart heeft het druk, ik weet het. Trouwens, mijn complimenten Bart!

Daarom durf ik het bijna niet te vragen.
Kan iemand anders mij helpen?

Elke keer als ik een berichtje typ, bijvoorbeeld bij de Plussies, dan springt ie weg als ik nog niet klaar ben met het typen van mijn bericht.
Hij springt dan terug naar de vorige pagina, dus in dit geval de Huiskamer. Best irritant, ik wilde gisteren een lang verhaal typen bij de plussies, was ik net klaar springt ie terug!
Kon die tekst ook niet meer terug krijgen.

Wat kan ik hier aan doen?

Ann

Re: Ik durf het bijna niet te vragen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 12:46

Kan het niet zijn dat er tijdens het typen van dat bericht een ander bericht is geplaatst? Dan moet je even verder naar beneden scrollen om je bericht weer terug te vinden.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 14:37

Ik denk dat TS bedoeld vóór het plaatsen, toch? Ik heb dat gisteren nl ook 1 keer gehad... Fanatiek aan 't typen, heel verhaal... Bijna klaar, en weg het was Scheve mond Kon de tekst ook niet terugkrijgen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 14:39

Een oplossing tegen het terugspringen weet ik zou gauw niet. Doet ie bij mij ook. Maar ik heb de oplossing voor het hele stuk tikken gevonden in even een kopie van de tekst maken (blok selecteren, rechterknop, kopieer). Zo hoef je niet de hele tekst over te tikken, maar kun je "plak"doen in een nieuw venster en gauw op plaatsen klikken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 19:51

Hmm ja is ook wel wat dat kopieren, maar ik zie niet zogauw wanneer dat ie dat doet.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 14:21

misshaffie: dan moet je gewoon tussentijds een aantal keer kopieeren. Gewoon op elk willekeurig moment

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:14

Of je schrijft je bericht in een ander programma (notepad of zo) en kopieer je het daarna naar bokt. Is even omslachtig, maar vooral bij langere antwoorden wel handig.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:49

Anya schreef:
Een oplossing tegen het terugspringen weet ik zou gauw niet. Doet ie bij mij ook. Maar ik heb de oplossing voor het hele stuk tikken gevonden in even een kopie van de tekst maken (blok selecteren, rechterknop, kopieer). Zo hoef je niet de hele tekst over te tikken, maar kun je "plak"doen in een nieuw venster en gauw op plaatsen klikken.

Ik maak meestal lange berichten in kladblok, bij mij gebeurt dit ook redelijk vaak. Verdrietig

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 23:29

Kan het niet gewoon zijn dat je instellingen niet helemaal goed zijn en dat als je op backspace drukt dat je dan in plaats van een letter weghaalt, naar de vorige pagina gaat? Ik gebruik het tenminste vaak de backspace als ga naar de vorige pagina sneltoets.... maar zodra ik in een typ stuk op de pagina typ dan doet dat het niet meer.... maar kan zijn dat daar iets mis is?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 23:31

Nee hoor, ik gebruik zo vaak Backspace Knipoog