Klein voorzichtig vraagje...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

supertygetje

Klein voorzichtig vraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 07:56

Dit is echt maar een klein voorzichtig vraagje, want ik weet dat Bart het druk heeft en dat er heel hard gewerkt wordt aan bokt en dat ik hier dus eigenlijk niet om moet/mag vragen, maar ik doe het toch. Niet boos worden.

Wanneer is de verwachting dat de zoekmachine weer terugkomt, want ik mis hem nl. heel erg.

Nogmaals, dit is een heel voorzichtig vraagje, maar iedereen mist hem volgens mij wel heel erg.

RelarDevi

Re: Klein voorzichtig vraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 11:08

Er zijn al veel topics over geweest geloof ik. Dusja, hij komt iig terug. Hopelijk snel Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 12:45

Ik moet zeggen dat ik vind dat er al heel veel kleine dingetjes van het oude bokt weer terugzijn, en ik krijg de indruk dat er hard gesleuteld wordt. Zoekfuncties zijn handig maar niet essentieel om te kunnen bokken.

Jacksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 13:01

Ik vind de zoekfunctie behoorlijk belangrijk, aangezien dat ongeveer de enige manier is om je eigen topics te kunnen bijhouden, als ze weer eens naar pagina 2 of lager zijn gezakt... Het is vaakl lastig om je topic terug te vinden zonder die zoekfunctie....
Nouja, dat vind ik Knipoog Mis ook het bolletje dat aangeeft dat je in dat topic gepost hebt Knipoog

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 13:39

het bolletje is volgens mij alleen als je de topic zelf geplaatst hebt...

en zoeken naar je eigen berichten doe ik bij User Control Panel. Daar bookmark ik alle topics die ik aan het lezen ben, hoef je niet steeds te zoeken... (bookmarken is onthouden, maar geen mail krijgen als er een nieuwe post is volgens mij)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 16:03

Zijn al een miljoen topics over geweest (bij benadering Haha!).

Maar deze functie doet het nu weer (gedeeltelijk).