coydog schreef:YepHaha dat vroeg ik me dus ook af Goed om te weten... nou ja vijanden heb ik niet op bokt (geloof ik ) .
MoonChloe schreef:Wel een handig systeem, kun je gewoon iedereen blokken die je zat bent Idd, erg handig, had het bij de oude bokt al eens gevraagd of dat kon, nu kan het wel, erg handig
Als ik iemand bij foes neerzet kan ik dus zijn/haar berichten niet meer lezen maar kan diegene MIJN berichten dan ook niet meer lezen?
Lijkt me geen handige functie, op die manier begrijp je helemaal niks meer van het topic dat je aan het lezen bent.
Het gaat niet alleen om de topics (overigens worden de berichten daar maar dééls verborgen, maar mn om pb's die je dan niet meer krijgt.Overigens is er al een topic over: viewtopic.php?f=25&t=360175
@Justy:Ik heb wel een print (even de naam weggehaald van de persoon)Beetje onderaan de page, met roze omlijnt
Maar ik snap nog steeds niet echt de functie van Foe Ik bedoel een vijand, hallo waar komt dat vandaan. Negeer de vijand dan is het geen vijand meer? }>