PBdoor de verzender verwijderd voor je 'm gelezen hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

PBdoor de verzender verwijderd voor je 'm gelezen hebt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 11:27

Voorheen kon dat dus wel.
Maar nu krijg je er ook een melding van.

Ik had een pb, daar stond wel de afzender van maar er stond 'dit bericht is verwijderd door de verzender' oid.

Misschien kan dat beter uit. Je wordt alleen maar nieuwsgierig wat diegene je eigenlijk, maar toch niet te vertellen had.

BartVB
Eigenaar

Re: PBdoor de verzender verwijderd voor je 'm gelezen hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 11:30

Klopt. Maar hiervoor was het zo dat mensen dachten dat er PBs kwijt raakte omdat ze wel een melding via de mail kregen maar vervolgens niets op de site zagen staan... Dat is natuurlijk ook erg vervelend Lachen En dan ben je nog steeds nieuwsgierig Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 11:54

ah mmm ik had dat probleem niet want ik had meldingen via mail uitstaan Clown Dus dan had ik het gewoon helemaal niet door Knipoog

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:24

Ik vind het ook wel een beetje vervelend. Heb weleens gehad dat ik een ob naar de verkeerde persoon stuurde (lettertje teveel of te weinig, dat heb je met 20.000 gebruikers), en die verwijder ik dan en stuur alsnog naar de juiste persoon. Beetje irritant als ik dan steeds pb's krijg van nieuwsgierige mensen die zich afvragen wat ik te melden had Tong uitsteken

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:38

Yessy schreef:
Ik vind het ook wel een beetje vervelend. Heb weleens gehad dat ik een ob naar de verkeerde persoon stuurde (lettertje teveel of te weinig, dat heb je met 20.000 gebruikers), en die verwijder ik dan en stuur alsnog naar de juiste persoon. Beetje irritant als ik dan steeds pb's krijg van nieuwsgierige mensen die zich afvragen wat ik te melden had Tong uitsteken

Hahahaha je moet ook geen Ob's versturen *LOL* *LOL*

Maar ik vind het ook vervelend dat het gezien kan worden. Als mensen die functie aan hebben in hun mail, dan kiezen ze er dus zelf voor om op de hoogte gebracht te worden. Ik heb die functie standaard uit staan en vind het nu dus erg vervelend als iemand ziet als ik de pb weer verwijder. Omdat ik me soms bedenk, of hem dus idd naar de verkeerde stuur. (blond.. Blond Knipoog )

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:46

bart, waar blijft die edit knop Haha!