Per topic instelling veranderen - kan dat centraal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Per topic instelling veranderen - kan dat centraal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 19:20

Je kunt per topic de instellingen veranderen hoe je de berichten gesorteerd wilt hebben. Ik heb dezelfde instelling ook in mijn control panel geprobeerd te veranderen, daar pakt hij de veranderinge wel, maar ik kan hem daar niet meer terugzetten (zodat laatst geplaatste berichten bovenaan de pagina te staan komen, wat ik niet prettig vind om te lezen)

Dus ik kan nu wel per forum, en per topic alles weer terug gaan zetten, maar dat pakt hij niet blijvend. Centraal lukt het me niet, daar pakt hij het ook niet.

Is er ergens een reset knop die alles centraal reset? Hoe krijg ik alles weer zoals het was (laatst geplaatste bericht bovenaan, en niet gesorteerd naar user of reactie?)

XoNo

Re: Per topic instelling veranderen - kan dat centraal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:13

Bij de user control panel, voorkeuren en dan bekijk berichten kun je het centraal instellen. Alles wat tussen de brackets ({}) staat geldt voor de posts in een topic en stukje erboven geldt voor de topics. De topics heb ik aflopend (nieuwste topics bovenaan) en de posts heb ik oplopend (nieuwste posts aan het eind). Verder kan je onderaan een topic of onderaan een forum (waar de topics staan) instellen hoe je het op dat moment wilt zien. Bokt onthoudt dit niet! Zodra je de pagina dan vernieuwt wordt Bokt gewoon weer weergegeven zoals je hebt aangegeven in je UCP.

Snap je hem? Lachen