en deze error krijg ik bij het plaatsen van het berichtje hierboven:
Algemene Fout
Couldn't select words
DEBUG MODE
SELECT word_id, word_text, word_common FROM search_wordlist WHERE word_text IN ('aangesingeld', 'algemene', 'als', 'amerika', 'baalde', 'berichtje', 'beugel', 'bevestigd', 'blokken', 'bokt', 'couldn', 'debug', 'denk', 'deze', 'ding', 'doe', 'drie', 'echt', 'een', 'elkaar', 'erop', 'error', 'fatsoenlijk', 'file', 'forums', 'fout', 'from', 'gaan', 'gekheid', 'gekregen', 'gelaten', 'genoeg', 'gister', 'goed', 'goede'manier', 'halve', 'handige', 'hangende', 'hard', 'heel', 'hele', 'hier', 'hopje', 'ideaal', 'iemand', 'kamer', 'keer', 'klimmen', 'komen', 'kreeg', 'laatste', 'laura', 'lekker', 'lepel', 'lief', 'liggen', 'lijkt', 'line', 'linker', 'links', 'lukt', 'mee', 'meneer', 'mode', 'moeite', 'mounting', 'nieuw', 'nooit', 'nou', 'ofzo', 'opende', 'opklimmen', 'opstijgen', 'opw', 'paard', 'php', 'plaatsen', 'plastik', 'posting', 'prikte', 'problemen', 'punt', 'rijtechnisch', 'rug', 'ruggegraat', 'search_wordlist', 'select', 'singel', 'site', 'snel', 'sporten', 'stekker', 'stijgen', 'stoel', 'stokje', 'stond', 'teen', 'tijd', 'treetjes', 'trok', 'twee', 'uitgelachen', 'valt', 'vandaag', 'vast', 'vasthoud', 'venster', 'voet', 'vond', 'voorhanden', 'voorkomen', 'wal', 'weet', 'where', 'wilde', 'word', 'word_common', 'word_id', 'word_text', 'words', 'www', 'zadel', 'zadle', 'zeg', 'zucht')
Line : 315
File : /www/site/bokt/forums/posting.php
De woorden heb ik gebruikt in mijn berichtje bij rijtechnisch, dus ik snap er helemaal niks van waarom ie bij dit topic dezelfde bug geeft!