Link opent niet in een nieuw scherm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link opent niet in een nieuw scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:52

Als ik in een topic aan het lezen ben, en ik klik op een link (bokttopiclink) dan opent hij dat niet in een nieuw scherm zoals ik gewend was, maar in dat betreffende scherm. Wat eigenlijk best onhandig is...

Ik gebruik IE, en ga geen Mozilla/Firefox whatever downloaden, heb het nog nooit eerder gehad, tot nu Lachen

BartVB
Eigenaar

Re: Link opent niet in een nieuw scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:54

Zijn al meer topics over...

Gewoon shift in houden terwijl je klikt, middelste muisknop in Firefox om in een nieuw tabblad te openen of rechts klikken op de link.

Ik vond het altijd maar irritant dat die dingen in een nieuw scherm opende, op die manier had je niet de keuze om hem in het huidige scherm te openen...

Anoniem

Re: Link opent niet in een nieuw scherm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:03

Een aantal van mijn, en andere, topics zijn verwijderd. Ik vind ze iig niet terug in dit topic en met de zoekfunctie kan ik komenteel niet werken. Bovendien kon ik dit niet uit de tekst van de titels halen. En gezien de snelheid van Bokt had ik geen zin om eerst alle topics te lezen. Maar sorry dat ik een dubbele melding heb gedaan!

Dat trucje had ik zelf al wel ontdekt, (shift) maar omdat we alle problemen moesten melden heb ik dat gewoon gedaan. Wou er even aan toevoegen, dat fotolinks zich wel in een nieuw venster openen... Net andere Boktschermen niet.