Website!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

figora

Website!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 09:38

Hallo Iedereen.

Ik zou graag een website willen bouwen voor mijn nieuwe bedrijf, maar nu weet ik niet goed hoe of wat. Ik heb al een website met domeinnaam voor mijn andere al bestaande site. Hiervoor gebuik ik de homepage van mijn provider en link hem door zeg maar.
Maar nu heb ik dus ruimte nodig om mijn nieuwe website te uploaden, de space van mijn provider is bij mij al 'op'. En tevens een domeinnaam.

Zijn er website waar je dit gemakkelijk en goedkoop kan doen? Het moet wel een site zijn waar veel op kan Lachen

Ik hoop dat iemand mij, een niet-handig meisje met pc, kan helpen!

mvg, Cynthia

_10_

Re: Website!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:12

figora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 11:59

Krijg je bij die bovenste ook ruimte op je site op te zetten, uploaden, of alleen een domeinnaam om door te linken? Die onderste is niet helemaal van toepassing, want ik wil zelf het onderhoud aan de site doen.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:02

Het is ook mogelijk om webruimte te kopen. Wat dat allemaal moet gaan kosten zou ik zo even niet weten, maar anders stuur je toch een mailtje... hun kunnen vragen vast goed beantwoorden Knipoog

figora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 14:52

ik ben er al achter je hebt hosting en domeinnaam.

Hosting is de ruimte

en domeinnaam de naam om er aan te linken Lachen

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:45

http://www.active24.nl
hier heb ik mijn domeinnaam & de hosting geregeld, ik betaal iets minder dan 4 euro per maand, en er kan erg veel op en je mag je eigen scripts draaien (handig voor als je een webwinkel ofzo wilt)

ik ben erg tevreden over hun service, en hun site is best duidelijk over wat je voor je geld krijgt

figora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 18:35

NotNice schreef:
http://www.active24.nl
hier heb ik mijn domeinnaam & de hosting geregeld, ik betaal iets minder dan 4 euro per maand, en er kan erg veel op en je mag je eigen scripts draaien (handig voor als je een webwinkel ofzo wilt)

ik ben erg tevreden over hun service, en hun site is best duidelijk over wat je voor je geld krijgt

Bedankt voor deze tip!