Dat je vriendjes kan aanmelden ok... kan ik me nog in vinden.
Maar vijanden?

Wordt dan niet het op bokt 'uitvechten' van ruzie's gestimuleert?
Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Deze users worden standaard genegegeerd. Berichten van deze gebruiker(s) zijn niet volledig zichtbaar en privéberichten worden niet getoond. Je kunt echter geen berichten van beheerders en moderators weigeren.
Sylvia schreef:Even lezenCitaat:Deze users worden standaard genegegeerd. Berichten van deze gebruiker(s) zijn niet volledig zichtbaar en privéberichten worden niet getoond. Je kunt echter geen berichten van beheerders en moderators weigeren.
Kortom: je ziet hun berichten NIET of maar half, dus hoezo ruzie bevorderen? Ik stel 't iig niet in, ben ik veel te nieuwsgierig voor
xtwisterx schreef:Vraagje......... Zijn boktvriendjes ook nog ergens nuttig voor?
BartVB schreef:Je kan niet zien wie iemand op zijn friends/foes list heeft staan...
runningkawa schreef:voor "water"vallen aan pb's, waarvan het lijkt of ze per 8 tegelijk verzonden worden, is Foe wel wat.
BartVB schreef:Die lijst met foes is IMO voor sommige mensen een enorme uitkomst
jeddah schreef:Ik heb een vraagje, indien iemand mij bij zijn/haar friends zet, zien ze dan ook dat ik online ben al heb ik aangegeven in mijn profiel dat ik onzichtbaar wil zijn? Dat zou ik namelijk zeer onprettig vinden.
Sylvia schreef:Charos, wat maakt het wezenlijke verschil tussen niet lezen en gewoon verwijderen of niet ontvangen?