Ik meld het hier maar even duidelijk. Op dit forum lijkt het alsof er maar 1 pagina is, waar 47 topics op staan. Het zijn er echter meer, verander de plaatsingsvolgorde maar eens, dan krijg je een hoop onbeantwoorde topics die zijn afgezakt. Hoe komen we op pagina 2, en misschien zelfs wel 3?
Ben ik echt de enige die dit heeft? Het is nu, de volgende dag, nog steeds zo...ik kan niet naar volgende pagina' s op dit forum, terwijl ze er wel zouden moeten zijn....
Ik snap er ook nix van.. Heb ze netgeteld en het zijn 50 topics.. er staan er 6 van op slot hoe komen ze dan bij 47??? (sorry tis nog vroeg he!!!)
Ik zei toch dat het vroeg was.. Heb het inmiddels gevonden (als dit was wat je precies zocht!!) Onder aan het forum kun je kiezen uit een aantal dingen oa: Bekijk vorige topics... Als die veranderd in een jaar of zo.. Kun je wel bladeren van blz 1 naar blz 5... (bijwijze dan he!!) ik geloof dat het nu 3 blz heeft...
Ik zie het inderdaad, maar dan nog klopt het niet natuurlijk. Ik heb hem nu op " alle topics " staan, dan zou dat toch ook moeten kunnen, maar het lukt dus alleen als je hem bijvoorbeelf op een maand zet. Lijkt mij niet helemaal goed
Bij mij is het gewoon zo klein dat ik niet duidelijk kan lezen waar het over gaat ... tot ik op het topic druk dan lees ik het iets beter, maar het is wel veelste klein bij mij en dat ligt niet aan mijn letter groote