Vaak ook de vraag waarom ik niet meteen reageer. Ik heb het ook best druk. Op bokt is vaak mer te doen. Dus niet boos worden als je niet meteen antwood terug krijgt. Vraag het gerust nog een keer. Met zoveel pb's op een dag kan ik er wel eens vergeten.
Dit staat in het sticky bovenaan.
Citaat:Het veranderen van je gebruikers naam kun je doen door mij een pb te sturen met daarin een verzoek. (BartVB doet geen naamswijzigingen) Je moet een goede reden hebben en de naam moet een verbetering zijn.
Van bijv. haffielover naar shettielover zal dus niet goedgekeurd worden.
Voordat je mij een pb stuurt kun je het beste zelf even checken of die naam al in gebruik is. Dat kun je doen met de gebruikerslijst. Zoek op de naam die je graag wilt en je kunt zien of hij al voorkomt.
Als de naam in gebruik is door iemand die geen berichten heeft en al lang geleden is geregistreerd dan is die naam soms wel te gebruiken.
Dus éérst goed nadenken. Je kunt je naam maar één keer veranderen. Van bijv. Karan13 naar Karan14 zal ook niet veranderd worden. Weet je welke naam je graag wilt check dan even of hij niet al in gebruik is. Stuur mij dan een pb met een goede reden.
Denk eraan dat niet alle verzoeken ingewilligd zullen worden.
Verder is het heel handig voor de andere gebruikers als je even in je onderschrift vermeld dat je naam veranderd is van....naar.....
De naam moet minimaal 4 tekens bevatten en maximaal 12 tekens. Alleen letters en cijfers. En een underscore ( _ ) is mogenlijk.