lycos heeft kuren-foto's uploaden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PolitieTed

lycos heeft kuren-foto's uploaden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 22:59

Ik wilde m'n nieuwe foto's op internet zetten, dus ik naar die site (van lycos trouwens). Dan kan je onder de plaats waar de foto moet komen op 'wijzigen' drukken en dan opent er wel een nieuw scherm, maar dat blijft wit en na 3 seconden verdwijnt dat weer (de pagina wordt geladen, maar als die dan bijna klaar is, is de pagina weer weg).

Is er nog iemand met dat probleem, of ligt het misschien aan mijn instellingen? Kan iemand mij helpen? Vind het wel zonde dat ik mijn mooie foto's nou niet kan showen...

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:16

Ik denk dat jij een popupblokker op je pc hebt staan.
Als je windows XP hebt en servicepack 2 hebt gedowload (upgrade voor win XP) dan zit die er automatisch op.
Krijg je bovenaan in je scherm niet toevallig deze melding "er is een pop-up geblokkeerd. Klik hier als u deze pop-up of extra opties wilt weergeven" ?
Als je dat aanklikt en op "pop-ups tijdelijk toestaan" klikt kan je als het goed is gewoon je foto's uploaden.

Als dit niet het geval is dan zou ik het ook niet weten helaas.

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-05 00:46

Die melding krijg ik niet nee, maar toch bedankt voor je hulp. Misschien dat m'n firewall te hoog staat (weet niet of dat het kan zijn), want die staat geloof ik wel erg hoog. Daar heb ik wel vaker problemen mee.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:58

Van AM naar FZ gezet.

moowsy

Re: lycos heeft kuren-foto's uploaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 22:01

Mijn avatar doet het ook niet meer... Lycos doet erg vreemd de laatste tijd. Scheve mond

Anoniem

Re: lycos heeft kuren-foto's uploaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 16:16

idd ... Als ik iets upload dan zijn alle plaatjes weer kruisjes ?