Ik wilde m'n nieuwe foto's op internet zetten, dus ik naar die site (van lycos trouwens). Dan kan je onder de plaats waar de foto moet komen op 'wijzigen' drukken en dan opent er wel een nieuw scherm, maar dat blijft wit en na 3 seconden verdwijnt dat weer (de pagina wordt geladen, maar als die dan bijna klaar is, is de pagina weer weg).
Is er nog iemand met dat probleem, of ligt het misschien aan mijn instellingen? Kan iemand mij helpen? Vind het wel zonde dat ik mijn mooie foto's nou niet kan showen...
Paradise
Geplaatst: 23-01-05 00:16
Ik denk dat jij een popupblokker op je pc hebt staan. Als je windows XP hebt en servicepack 2 hebt gedowload (upgrade voor win XP) dan zit die er automatisch op. Krijg je bovenaan in je scherm niet toevallig deze melding "er is een pop-up geblokkeerd. Klik hier als u deze pop-up of extra opties wilt weergeven" ? Als je dat aanklikt en op "pop-ups tijdelijk toestaan" klikt kan je als het goed is gewoon je foto's uploaden.
Als dit niet het geval is dan zou ik het ook niet weten helaas.
PolitieTed
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-05 00:46
Die melding krijg ik niet nee, maar toch bedankt voor je hulp. Misschien dat m'n firewall te hoog staat (weet niet of dat het kan zijn), want die staat geloof ik wel erg hoog. Daar heb ik wel vaker problemen mee.